סידורי פרחים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

סידורי פרחים לאירועים

אלפי כתבות ובלוגים אודות סידורי פרחים לא יצליחו לתפוס את מקומם של האינטואיציה והטעם. אם המגזינים מכתיבים על שמירת אורך מסויים של גבעול אך לדעתכם מתקבל מראה מגושם, דבר לא ימנע מכם להוציא מספריים ולהתחיל במלאכת הקיצוץ. גבעול קצר או ארוך, צבעוניות הרמונית או מנוגדת, ב-ואזה או בבקבוק זכוכית ממוחזר, סידורי פרחים הם נטולי כללים מוגדרים כי מושפעים מתחושות הבטן. נאמנות לרגש הפנימי לא יכולה להטעות, במיוחד עם חומר גלם יפה כל כך פרח. אך אם מדובר בסידור שאמור לקשט את שולחן החג או את כלל שולחנות האורחים בחתונה, הרי שיש מקום לטיפים שימושיים שיקלו מעט בתהליך היצירה.

סידורי פרחים – חלוקה לקבוצות!

קניית זרי כלה ירושלים או סידורי פרחים פתח תקווה, אמנם יעניקו לכם קומבינציה פרחונית יפה ומרשימה למדי אך לפעמים עושה חשק לקחת חלק פעיל ביצירה. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא ליצור קבוצות של פרחים קטנים ולאגדם יחד, לסובב את הזר המצוי בכף היד, להביט בו מכל צדדיו ולבדוק את האם התוצאה שהתקבלה עומדת על תקן "הרמונית". סידורי פרחים הרמוניים צריכים להכיל צבעים המחמיאים אחד לשני, להיות נטולי פרחים דומיננטיים ברמה בה "מטשטשים" את נוכחותם של פרחים אחרים, וכמובן, צריכים לשמר על סדרי גודל הגיוניים בהם הגדלים השונים כך שלא יווצר מצב בו פרחים "יבלעו" לתוך הזר או יהיו בצילם של פרחים גדולים יותר. קבוצות קטנות קלות יותר לשדרוג.

סידורי פרחים עבודה מדוייקת

סידורי פרחים ירושלים, תל-אביב, חיפה ושאר ספקיות הפרחים נעזרות באמצעי חיתוך מהירים ומדויקים כמו זוג מספריים חדות וסכינים משוננים. כך גם עליכם, חובבי היצירה, לאמץ אמצעים אלו בזמן קיטום הגבעולים וחיתוך פרחים מיותרים. לאחר החיתוך והעיצוב יש לשמר את סידור הפרחים במים צוננים ובמיקום מוצל, ללא שמש ישירה או כל מקורות אור וחום אחרים. ככל שהסביבה תהא קרירה כך הפרחים יאריכו חיים, אם אינכם מצליחים לגונן על הפרחים מפני מקורות אור וחום, לפחות דאגו לאספקת מים צוננים כל כמה זמן או הניחו קוביות קרח בסידור הפרחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *