שמלות כלה יד שנייה, הפרויקט החברתי של המעצבת רינה בהיר

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

האירוע הגדול כבר מאחורייך? רוצה למכור את שמלת הכלה העומדת לרשותך? זה הזמן להכיר את הפרויקט החברתי של המעצבת רינה בהיר, המיועד למטרות מכירה וקנייה של שמלות כלה מיד שנייה.

שמלת כלה יד שניה

כל אחת ואחת מאיתנו חולמת על שמלת הכלולות המרשימה, היפה והיוקרתית ביותר. החלום הגדול אותו אנו מפתחות לאורך השנים בנוגע לשמלה שתעטר את גופינו ביום החתונה, גורם לכך שרבות מאיתנו בוחרות להשקיע ממיטב כספן ברכישת השמלה, ורגע לאחר שהאירוע הגדול מסתיים, השמלה אומנם נותרת ברשותן אך ללא כל מטרת שימוש נוספת.

באמצעות הפרויקט החברתי הייחודי והראשון מסוגו של המעצבת רינה בהיר, גם אתן, הכלות הוותיקות המחזיקות בשמלת כלה אותה רכשתן במיוחד לאירוע שכבר נמצא מאחוריכן, תוכלו למכור את השמלה ולהחזיר חלק מההשקעה הכספית אותה השקעתן לפני האירוע הגדול.

"הרעיון למיזם החברתי", מספרת לנו המעצבת רינה בהיר המתמחה בהליכי עיצוב אישי של שמלות כלה, "החל לפני מספר שנים, כאשר יותר ויותר כלות פנו אליי במטרה שאסייע להם למכור את שמלות הכלה אותן הן רכשו לקראת האירוע".

מהו למעשה השירות אותו את מציעה לאותן כלות המעוניינות למכור את שמלת הכלה העומדת לרשותן?

"באתר האינטרנט שלי" מסבירה המעצבת רינה בהיר, "עומד לרשות אותן כלות המעוניינות למכור את שמלתן, לוח שמלות כלה יד שנייה. הפרסום בלוח מתאפשר לאחר ששמלת הכלה המיועדת למכירה הועברה לידינו ולאחר שצוות הסטודיו ביצע בשמלה את התיקונים הנדרשים והשמיש אותה לטובת כלה חדשה המעוניינת לרכוש שמלת כלה מיד שנייה במחיר אטרקטיבי"

מעוניינת למכור את שמלת הכלה העומדת לרשותך? לוח שמלות כלה יד שנייה ממתין גם לך – לחצי כאן https://www.rina-bahir-wedding.com

"בעמוד הלוח באתר" מסבירה רינה, "מופיע תקנון המפרט את מודל המכירה המוצע לאותן כלות המעוניינות למכור את שמלת הכלולות דרכנו. הלוח פועל באתר כבר למעלה משנה, ומדי שבוע מתפרסמות בו שמלות כלה מחודשות העוברות הליך השבחה מקצועי על ידי צוות הסטודיו. הליך זה כולל: כביסה עדינה וטיפול בשמלה במתפרת הבית של הסטודיו".

הפרויקט החברתי של המעצבת רינה בהיר הוא ללא ספק מיזם חברתי מבורך המאפשר מצד אחד לכלות הוותיקות למכור את שמלות הכלה העומדות לרשותן, ומהצד השני, הוא מאפשר לכלות חדשות לרכוש שמלת כלה מחודשת ובמצב מעולה במחיר הוגן וכדאי. לפרטים נוספים אודות הפרויקט אתן מוזמנות ליצור פנייה יזומה לסטודיו רינה בהיר הממוקם ברחוב ראשית חוכמה 3, תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *