עגלת גלידה לאירועים טעמי גלידה מכל הסוגים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

לכל אחד ואחת מאיתנו מספר אירועים מרכזיים בחיים: חתונה, בר מצווה וברית מילה, אירועים שאותם אנו נוהגים לחגוג עם משפחה, חברים וקרובים. כולם אוהבים תמיד שישנה סיבה למסיבה לא חשוב אם מדובר בגיוס לצבא, פגישת מחזור, מסיבות ימי הולדת ואם מדובר בימי גיבוש לצוות בעבודה או מסיבת רווקות לפני החתונה. לכל האירועים מאפיין אחד, שאם נדאג לו כראוי האירוע שאנו מפיקים יכול להפוך בן רגע לבלתי נשכח. אטרקציות לאירועים. אחד מהמאכלים שאליו כולם מתחברים לא משנה מהו טווח הגילאים באירוע, לא משנה מהו סוג האירוע עגלת גלידה עם מגוון טעמי גלידה תמיד תהיה תוספת מפתיעה ומהנה! ללא ספק גלידה היא אטרקציה טעימה. עגלת גלידה מפנקת באירוע מכל סוג, תהפוך אותו ממשעמם למפתיע, מיבש לשמח, מקר בפה לחם בלב.

טעמי גלידה עבור כל אירוע

לא משנה מהו האירוע אותו אנו עומדים להפיק, אטרקציה כמו עמדת עגלת גלידה עם טעמי גלידה שונים, מגוונים ורבים היא תוספת מפתיעה, נעימה וטעימה לתפריט מכל סוג. ישנם טעמי גלידה רבים, טעמי גלידה שמתאימים לתפריטים חלביים וטעמי גלידה שמתאימים לתפריטים בשריים שבהם הגלידה היא פרווה אך עדיין טעימה, מפתיעה, ותהפוך את החגיגה לעוד יותר שמחה וגדולה. כאשר אנו מעמידים עגלת גלידה באירוע אין זה אומר שזהו תחליף לקינוחים שבתפריט, מדובר על תוספת טעימה שחובה בכל חגיגה ומסיבה. תמיד כיף לאכול גלידה, בכל עונה בכל מקום ושעה, אך מי מאיתנו שבכל זאת לא מעריץ של המאכל המדובר יוכל ליהנות ממגוון סורבטים מרעננים וטעימים שמוצעים ליד טעמי גלידה רבים ושונים.

טעמים לילדים ומבוגרים

כאמור, כולנו אוהבים גלידה. גלידה הוא מאכל ללא גיל, זמן ומקום. מתאים בכל עת וטעים כקינוח מפנק. בשוק כיום קשת עשירה של טעמי גלידה כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו. ישנם את טעמי הגלידה המוכרים ולעיתים דווקא הפופולאריים ביותר בעקבות היותם בעלי טעם אחיד ומיוחד, טעמי גלידה שוקו או וניל יעשו תמיד שמחה גדולה. אך למה להסתפק רק בטעמים הללו כאשר כיום המגוון הוא כה גדול? ישנם טעמי גלידה שפונים דווקא לציבור המבוגר שבינינו, טעמי גלידה עם תוספת אלכוהול משובח ועדין עם טעם יוקרתי ומפתיע. ישנם טעמי גלידה שפונים לציבור הרחב של אוהבי הגלידה ובכלל לכל אוהבי המתוק… מתוק מאוד, טעמי גלידה מלאי כל טוב עם עוגיות, שוקולדים מגורדים, פירות טריים וגם יבשים, קינמון, ריבות שונות ועוד שפע טעמי גלידה שיהפכו כל אירוע לאחד מושלם ובלתי נשכח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *