זרי פרחים ובלונים מעצבים אירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ישנן דרכים רבות לקשט ולעצב מקומות אירועים, אחת מהן היא שימוש בבלונים ובזרי פרחים. ניתן להכניס על ידי שימוש בזרי פרחים ובלונים הרבה מאוד צבעוניות לכל אירוע, וכמובן גם אור ושמחה. שימוש בזרי פרחים ובבלונים בא לידי ביטוי בנסיבות שונות, כגון: עבור קישוט ועיצוב חדר לכבוד יום הולדת, עבור קישוט מיטה של אהובה ועוד, אך לרוב עושים שימוש בבלונים וזרי פרחים עבור קישוט ועיצוב אולמות וגני אירועים. לדוגמא, ניתן לשדרג את מראם של שולחנות אירועים באמצעות סידורי פרחים, לקשט את לובי אולם האירועים בבלונים צבעוניים, להעמיד זרים דומיננטיים של פרחים בכניסה לקבלת הפנים של גן אירועים ועוד. זרי פרחים ובלונים יכולים לתת משקל מאוד משמעותי לעיצוב חלל של אירוע. בין האירועים בהם מקובל להשתמש בבלונים ובזרי פרחים למטרת קישוט ועיצוב, אפשר למצוא אירועים כמו בר או בת מצווה, ברית, חתונה, חינה, ימי הולדת, מסיבות אירוסין ועוד.

מעצבים אירועים

מתנה מאוד פופולארית להביע רגשות שונים היא שימוש בזרי פרחים. הזר יכול להגיד "אני אוהב אותך", "אני מבקשת סליחה", זר פרחים יכול להביע תנחומים, הכרת תודה, הוא יכול להישלח בעקבות ניתוח בתור מתנת החלמה מהירה, יכול להיות בתור מתנת קידום, מתנת שחרור, ליום הולדת, יום נישואין או סתם להגיד "חשבתי עליך" ועוד. אם תעבדו בחנות משלוחי פרחים הרי שיצא לכם להיתקל בהרבה מאוד פתקים וברכות שמצורפים לזרים שונים של פרחים ותופתעו למגוון הסיבות שאנשים שולחים אותם. שימוש בזרי פרחים נפוץ במידה ניכרת בעיצוב אירועים. אחד השימושים הוא כסידור פרחים על שולחנות שבהם יושבים האורחים לסעוד. זה לא משנה אם הקייטרינג עצמו הוא באמצעות הגשה או על ידי בופה עשיר, האורחים שבים לשולחנותיהם ומבלים שם חלק ניכר מהאירוע. שימוש במפה מרהיבה, כלים יפים, סכו"ם נעים וכדומה, מהווים את הבסיס לעיצוב השולחן, סידורי פרחים יכולים לתת את הטון הסופי, ולהפוך את השולחן לבולט ומיוחד. כאשר פונים לבצע הזמנת סידורי פרחים לאירוע, יש לקחת בחשבון מספר נתונים בכדי שהפרחים ישתלבו בצורה המתאימה ביותר על שולחנות האורחים. נתונים שיש לבדוק: גודל השולחן, צבע המפות, הצבעים באולם עצמו, מספר האנשים שישבו לסעוד סביב השולחן ועוד.

עיצוב חתונות

כאמור, לזרי פרחים מגוון שימושים. שימוש בסידורי פרחים באירועים בא לידי ביטוי פעמים רבות גם בקישוט ועיצוב חופות בחתונות. באמצעות פרחים ניתן לשדרג עיצוב ומראה של כל חופה. רבים משקיעים מחשבה רבה בעיצוב החופה עצמה, היות והטקס שנערך בה הוא חלק מאוד משמעותי מהאירוע. ישנם צבעים ספציפיים של פרחים שנמצאים בשימוש רב כשמדובר בעיצוב של חופה, לרוב אלו יהיו פרחים בגוונים של לבן עם מעט סגול, ורוד, ירוק, ואדום. כל אחד יכול כמובן לעצב כאוות נפשו, אך כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מבינים תחום זה, על מנת לוודא שהעיצוב שלכם נעים לעין, והרמוני עם שאר התפאורה. אפשר להציב זרים על השביל המוביל לחופה, וגם כמה זרים בולטים בתוך החופה עצמה. ישנן דרכים שונות לשלב פרחים באירועים, וכל אחת מהן תעניק מראה מעט שונה, כך שמומלץ לבחור את העיצוב שהכי תתחברו אליו. גם בקבלת פנים בכל אירוע אפשר לשלב בלונים וזרי פרחים מרשימים שיקבלו את פני האורחים, אלה גם יהוו תפאורה יפה לאזור שבו נהוג להצטלם עם האורחים שבאו לחגוג. ניתן לשלב זרי פרחים ובלונים בצורת לבבות, ברבורים, או כל מיני סגנונות אחרים. עיצוב הזרים יכול להיות משולב הן בבלונים והן בפרחים, וכמובן יכולים להיות רק זרי בלונים או רק זרי פרחים הכל לפי הסגנון שנראה לכם המתאים ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *