כמה עולה קייטרינג לאירועים?

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כאשר מדובר בקייטרינג לאירועים קשה לאמוד מחיר מבלי להרכיב את רשימת המרכיבים והמאפיינים של הקייטרינג שאתם זקוקים. עם זאת, לצד כל המשתנים הרבים קייטרינג לאירועים מכיל בתוכו שירותים בסיסיים מובנים מאליהם, ועל זה נוספים כל השירותים והבקשות המיוחדות שלכם שמוסיפות לתשלום. כדאי לברר בכל מקרה מה מחיר מנת הבסיס כולל כדי שלא יהיו אי הבנות. הרי אין דבר שמעיב יותר על השמחה מלגלות שדברים שחשבתם שסוכמו לא נכללו במחיר.

כמה עולה מנה לחתונה – מחיר קייטרינג לפי סיווגיו

המחיר הבסיסי נקבע לפי סוג האירוע ומספר האורחים, אם גדול, קטן ובינוני. לא מדובר רק בחישוב לפי מנות אלא גם לפי שעות עבודה ושאר המשאבים וכוח העבודה שיש לגיס לאירוע כזה. מחיר המנה אמנם אמור לשקלל דברים כאלה, אבל תמיד כדאי לבדוק. מחיר קייטרינג לאירועים יכלול תמיד עריכה ושירות וללא האולם, ואחר כך יתחיל בתפריט בסיסי מסוים, מה שנחשב לעממי יותר ויגיע ליוקרתי. זה יכול להתחיל במנה שתעלה 150 ש"ח ותגיע גם ל-350 ש"ח ויותר. אגב, אלה המחירים גם לקייטרינג של אירועים טבעוניים. קייטרינג שכולל אוכל ביתי פשוט ומעט מנות מתאים אירועים יותר צנועים כמו חינה, שבה ממילא מכינים תפריט מסורתי מסוים שמתאים לכל עדה. תפריט עממי שכזה יכול לעלות לכם בין 90-150 ש"ח (לא מחיר סופי) והוא סביר למי שמעדיף אירוע קטן ומשפחתי.

קייטרינג עם העדפות מיוחדות

באופן מפתיע ואולי בגלל המרכיבים שלו, קייטרינג לאירועים על טהרת החלביות שמיועד לצמחונים, דווקא יקר יחסית ומחירו נע בין 200-350 ש"ח. (לא מחיר סופי) כנראה שמנסים לפצות על הוויתור על הבשר בחומרי גלם חלביים יוקרתיים. כשרות היא גם מאפיין מרכזי במחירי קייטרינג, אבל מדובר בדרך כלל בכשרות הרגילה, הסטנדרטית של הרבנות, משום שרוב האולמות בישראל עובדים אתה ומחייבים כל עורכי אירוע להקפיד לפחות על זה. אם תרצו להוסיף מנות גלאט כשר או שהקייטרינג לאירועים עצמו יהיה בכשרות מהודרת כלשהי, זה מייקר את המנה בשיעור של 10%-30%. זה יכול להיות מנות בודדות למספר אורחים מצומצם או לאירוע כולו.

הגבלות על הזמנות

מלבד ענייני הכשרות שאולמות יקפידו עליהם, רוב עורכי הקייטרינג לאירועים יבקשו בדר"כ מספר מינימום של 50 מנות, או יחייבו אתכם במחיר מלא בגלל הטרחה, העמדת המטבח וצוות העובדים לרשותכם גם אם מדובר בתפריט קטן. מדובר באירועים כמו שבת חתן או להבדיל מאזכרות למיניהן, ושם המחירים לאירוע מצומצם כזה יעמוד על 75-180 ש"ח (עם מקום לשינויים) אוכל עממי לאותו אירוע שיכלול פחות מנות בתפריט יעלה לכם מחיר נוח מאוד, של 40-90 ש"ח (פחות או יותר). מחיר של מנות לברית יעלה 70-180 ש"ח (פלוס מינוס), ולבר מצווה קייטרינג לאירועים יעלה בין 100-250 ש"ח (אך מומלץ לבדוק ולהשוות מחירים לפני הזמנה לגבי כל אירוע). שימו לב לכל התוספות שאתם מבקשים משום שלכל תוספת יש מחיר משלה. ככל שזה יהיה יותר ייחודי והשפים יותר גורמה כך עולה גם המחיר.

קייטרינג לאירועים מחירים מומלצים – מחיר מנה לחתונה בחורף ובקיץ

עומדים לפני האירוע המרגש שתפיקו בחייכם? החתונה מתקרבת ויש לבחור שירותי קייטרינג שיהיו לשביעות רצון כלל החוגגים והאורחים? אל דאגה! מגוון חברות הסעדה ושירותי קייטרינג בישראל יכולים לספק לכם מענה טעים לכל חיך. וכמה זה יעלה לכם? עוד כמה דקות המחיר אצלכם! רוצים לדעת מה יהיה מחיר מנה לחתונה בחורף או אולי בעונה החמה? רוצים לברר אודות שירותי קייטרינג לאירועים עם מחירים טובים ומומלצים?

בצעו השוואת מחירים ללא התחייבות וללא כל עלות, במיוחד עבור גולשי אינדקס פורטל המסיבות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *