ימי כיף לעובדים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אין זה סוד שעובד מרוצה, זה עובד טוב. ועובד טוב נותן תפוקה רבה ואיכותית המשפיעה בטווח הארוך על תפוקתם החיובית של החברה או המפעל. חיזוק הקשר בין העובדים ובין העובדים למעסיקיהם הינו חיוני כדי לשפר את תחושת הקבלה והשייכות למקום העבודה. כשהמעסיק משקיע בטיפוח תחושות אלה הוא יכול רק להרוויח, פשוטו כמשמעו. הרווחיות מתבטאת הן בעובדים נאמנים וחרוצים והן בתפוקתם. ימי עיון, ימי גיבוש ושלל ימי כיף במהלך השנה לא יעצרו את "המכונה המשומנת" אלא להפך ישמנו אותה אף יותר. סדנאות מטורפות , ימי ספא מפנקים, ספורט אתגרי להמרצת האדרנלין או טיולים במקומות עם נופים בראשיתיים בהחלט יכולים להחזיר קצת צבע ללחיים החוורות.

ימי כיף עם ערך מוסף

ימי עיון האורכים יום בודד או ימי עיון המתפרסים על שבוע שלם יכולים להפוך בקלות לימי כיף כשמוסיפים להם סדנאות מפתיעות, משחקי גיבוש ושלל פעילויות חווייתיות כמו טיולי אופניים או טיולי מים בניקבות עתיקות. לכל טיול נלווים הסיפורים והפעילות האתגרית הממתינה באזור. הסדנאות המגבשות מתבססות על הקשבה ותקשורת, השתטות ,צחוק ופרגון. אין כמו סדנת ליצנות, מיסטיקה או ריקודי בטן כדי להוציא את העובדים מה"קליפה". במהלך סדנאות אלה, ורבות אחרות, המשתתפים מתוודעים קצת יותר אחד אל השני ומחזקים ערכים החשובים להתנהלות חברתית פוריה. חיזוק האחווה יכול גם להעשות בספא מפואר, עשיר בניחוחות ושמנים ושלל מעדני המקום.

ימי עיון , גיבוש וכיף ביער טרופי

פארק אוטופיה בשרון הוא פנינה מיוחדת במינה כשמדובר בהעברת רעיונות וגיבוש הצוות המקצועי. אדם החווה באופן יומיומי את אווירת המשרד המעט משעממת או אווירת המפעל הפיזית והמתישה ימצא בפארק תענוג של ממש. אך אין זה מפתיע במיוחד כשאת פניו יקבלו סחלבים בצבעוניות עוצרת נשימה חיות בר, ציפורים, גן פרפרים צבעוני, מפלי מים, שבילי הליכה נוחים ומתחם של מבוכים ירוקים וטבעיים לפיתוח יכולות החשיבה ועבודת הצוות. מתווסף לתענוג גם פינוק קולינארי כמו בית קפה מקומי ונעים או משירותי קייטרינג מגוונים המציעים קייטרינג חלבי, בשרי ובשלל סגנונות הערבים לחיך. כל אלה יעשו לכם ימי כיף או ימי גיבוש מהנים במיוחד.

  1. ימי כיף

    אני חושב שימי כיף יכולים להוות פתרון מצויין לחברות שצריכות גיבוש והיכרות, אם ישנן בעיות מסויימות בחברה, יש סדנאות ייחודיות שיעזרו לכם לדברים מסויימים…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *