מסיבות? מה עם מסיבות תה?

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כאשר חושבים על מסיבה קטנה, מפגש של חברות טובות, ורוצים להוסיף לו עניין וקצת סגנון קלאסי, מסיבות תה יכול להיות הפתרון המושלם לכך. לא רק באנגליה נערכות מסיבות תה, גם כאן, נשים רבות בוחרות לערוך את המפגשים שלהם בסגנון קלאסי זה, אשר בו מוצע מבחר של סוגי תה, קנקנים וכוסות תה.

מה זה מסיבות תה?

מסיבת תה, זה בעצם מפגש חברתי, אשר המוטיב המרכזי בו הוא התה. תה הוא התירוץ למפגש עם חברות טובות או וותיקות, הישיבה סביב השולחן, עם כוסות תה ועוגיות בצד. בדרך כלל, מוצעים כמה סוגים של תה, כמו תה ירוק, תה שחור, תה בטעמים ועוד, ישנם קנקני תה מיוחדים, וכוסות תה, וכמובן מאכלים מתוקים כמו עוגה או עוגיות לצד התה. מסיבת תה זכורה כאירוע רשמי וקלאסי, אך זה לא חייב להיות כך, ניתן לערוך את מסיבת התה בצורות שונות ומהנות.

מדוע לבחור במסיבת תה?

ישנן כמה סיבות אשר יהפכו מסיבות תה לסוג המפגש האהוב. הראשון הוא הפשטות, אין צורך בהכנות מורכבות, וניתן לקיים אותו בספונטניות. השני הוא העלות, מסיבות תה הן אינן דבר יקר ולכן ניתן לערוך אותן כל זמן שתרצו. כמו כן, יש משהו מענג ופשוט במפגש של חברות על כוס תה לצד עוגה, יש זמן לשוחח בנוחות, עם מאכלים קלים בצד וליהנות מהחברה ומהתה.

סוגים ומאכלים

אם רוצים לערוך מסיבת תה אמיתית ומושקעת, ניתן לרכוש סוגים שונים של תה, כמו תה שחור, ירוק, תה בטעמים, תה עם תוספות צמחים והמבחר עוד רחב. ניתן גם לרכוש בצורה חד פעמית מערכת לכלי תה, הכוללת קנקן תה, כוסות, תחתיות וכל הנלווה לכך. ישנם מאכלים רבים שניתן לשלב במסיבות תה, החל מעוגיות חמאה, עוגות גבינה ועוגות יבשות, סנדוויצ'ים קטנים, מתאבנים למיניהם ועוד.

נשים רבות עורכות מסיבות תה, על מנת לחזק את החברות, לשבת וליהנות מכוס תה ומחברה טובה. ניתן להפוך את מסיבת התה למפגש חברתי קבוע, שבועי או חודשי, בה כל אחת מן החברות מארחת ומארגנת מסיבת תה קטנה משלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *