עיצוב אירועים עם סידורי פרחים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

שימוש בפרחים לעיצוב אירועים

לפרחים יש שפה משלהם – הם יכולים לעורר בנו תחושות שונות כגון שמחה, אהבה, געגוע, חברות או הכרת תודה. כאשר אתם עורכים מסיבה, סידורי הפרחים יהוו חלק משמעותי ביצירת האווירה. כיצד אם כן לבחור את הפרחים המתאימים לכם ולאירוע?

התאמת הפרחים לאירוע

כיצד נוכל להתאים את הפרחים שאנו בוחרים לאירוע? בחירת הפרחים תהיה מושפעת מסוג האירוע – האם אתם עורכים מסיבת יום הולדת, מסיבת חתונה, בר מצווה, יום נישואין, חגיגה לאחר לידת תינוק, סיום לימודים או לכבוד קידום בעבודה? ביום נישואין תרצו לבחור פרחים שמשדרים אווירה רומנטית – למשל ורדים אדומים או ורודים, ואילו במסיבת יום הולדת תרצו ליצור אווירה של שמחה וחגיגיות – ואז ניתן לבחור פרחים ממגוון סוגים וצבעים, בעיקר צבעים חמים שמשדרים שמחת חיים. כדאי לקחת בחשבון גם את גודל האירוע ולמי הוא מיועד – האם זאת מסיבה לחברים קרובים ובני משפחה או שהזמנתם אנשים שנמצאים אתכם בקשרי עבודה ואז תרצו לשדר אווירה יותר רשמית ומכובדת.

מעצבים אירועים עם פרחים שאוהבים

בחירת פרחים לשם יצירת עיצוב אירועים יפים צריכה להתאים לא רק לסוג האירוע שאנו מבקשים לעצב, אלא גם לטעמם האישי של בעלי השמחה או מארגני המסיבה. בין אם מדובר במסיבת חתונה או יום הולדת, אין רק דרך אחת "נכונה" לעצב את סידורי הפרחים, וכדאי בהחלט לתת מקום לבחירה בהתאם לטעם האישי שלכם.

האם יש סוג מסוים של פרחים שאתם מרגישים חיבור רגשי אליו? האם יש צבעים אהובים עליכם במיוחד? סוג הפרחים המועדף יכול להיות קשור לתכונות אופי שלכם – האם אתם מתאפיינים בצניעות ומתחברים לטבע ולפשטות, האם אתם מעדיפים סגנון קלסי ואלגנטי, או מחפשים מקוריות וייחודיות? האם אתם מלאי שמחת חיים, עדינים ורגישים, שמרנים או אוהבים להפתיע? פרחים מסוימים נחשבים לאלגנטיים – למשל ורדים, שושנים, או הסחלב האקזוטי; פרחים אחרים משדרים אווירה כפרית וצנועה יותר- למשל גרברות או חמניות. בוודאי תרצו להעניק למסיבה את האופי שמתאים לכם, וסידורי הפרחים הם חלק מהעניין. לפעמים לפרחים מסוימים יש משמעות אישית עבור אנשים – נניח שאתם עורכים מסיבה לכבוד יום הנישואין שלכם, ואת זוכרת מהו זר הפרחים הראשון שקבלת ממנו בתחילת הקשר ואת רוצה לבחור באותו סוג פרחים כדי לחגוג את אהבתכם.

התאמת סידורי פרחים למקום האירוע

אי אפשר לבחור סידורי פרחים מבלי להתייחס למראה הכללי של המקום בו תתקיים המסיבה. סידורי הפרחים צריכים להתאים לעיצוב המקום. לכן כדאי שמי שאחראי על סידורי הפרחים יראה את המקום מראש וייקח בחשבון גורמים שונים כגון סגנון וגודל המקום. אם למשל המסיבה נערכת באולם אלגנטי ישנם פרחים מסוימים שיכולים להתאים, להבדיל ממסיבה שנערכת בטבע ואז תוכלו לבחור פרחים שמתאימים לאווירה יותר כפרית. גם הצבעים של הפרחים צריכים להיות מותאמים לצבעים בהם מעוצב האולם, כך שיחד הם יוצרים בעין תחושה של הרמוניה. גודל המקום והמידה בה הוא עמוס בפרטים ישפיעו על גודל סידורי הפרחים. כדאי ליצור עיצוב מאוזן- לא להשאיר חלל שמרגיש ריק מדי וגם לא ליצור עומס יתר.

איפה מזמינים פרחים לאירוע?

פרחים ניתן להזמין דרך אתרי אינטרנט או בחנות פרחים באזור המגורים שלכם. אם אתם גרים למשל באזור השפלה חפשו חנות שעורכת משלוח פרחים ברחובות או בסביבתה. כדאי לחפש חנות שמתמחה בסידורי פרחים לאירועים, כך שהשרות יהיה מקצועי ותוכלו להגיע לתוצאות משביעות רצון מבלי להשקיע הרבה מאמץ בעצמיכם. הבחירה תהיה מושפעת גם מהתקציב שעומד לרשותכם, וכדאי לערוך סקר שוק באמצעות האינטרנט.

כמה עולה עיצוב אירועים?

שאלה טובה ולנו יש יופי של תשובה! צרו קשר עוד היום ונשמח להרכיב ביחד אתכם את האירוע המושלם בדיוק כפי שתמיד חלמתם עליו! אנו מתמחים בהפקה ועיצוב אירועים במחירים אטרקטיביים, ברשותינו ניסיון רב בהפקת אירועים עם פרחים מקסימים שניתן להשיג בכל הצבעים. העניקו לאירוע שלכם טאצ' אישי שיזכר לעד כאירוע מיוחד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *