קייטרינג לאירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

איך הופכים כל אירוע לטעים?

כשבאים לבחור קייטרינג לאירועים ישנו מבחר גדול של חברות והחלטות רבות שצריך לקחת. למשל, האם תרצו לבחור בשיטת ההגשה לשולחנות או בבופה. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מן צורות ההגשה, למשל יש משהו נוח בכך שמגישים את האוכל לשולחן, ואז יש גם צורך בהרבה פחות מבחר. מצד שני, ישנם אורחים המעדיפים את המבחר הרב שיש בשיטת הבופה, כמו גם את היכולת לחזור ולמלא את הצלחת מספר פעמים. בשיטת הבופה משקיעים באוכל מגוון בעוד בשיטת ההגשה לשולחנות משקיעים במלצרים. החלטה משמעותית נוספת שיש לקחת כאשר בוחרים קייטרינג הינה נושא הכשרות למשל, ופה ישנו משקל לבני הזוג ולאורחים המוזמנים. ישנן החלטות נוספות רבות שיש לקחת כשבוחרים קייטרינג לאירוע מכל סוג.

קייטרינג לאירוע עם תפריט כשר

לא כולנו שומרים כשרות, ולא לכולנו חשוב במיוחד לשכור חברת קייטרינג שתספק מזון כשר. לעיתים, הנסיבות מצריכות אתכם לבחור בכך, גם אם לכם זה לא באמת משנה. למשל אם גן האירועים מקפיד על כך ואלו חלק מן הדרישות, או שקהל המוזמנים שלכם שומר על כשרות, היות והם אמורים ליהנות מארוחה טובה במהלך האירוע. כאשר פונים להזמין שירותי קייטרינג עם תפריט כשר, ישנם החוששים שטעמו של מזון כשר לא יהיה מיוחד וטעים כמו זה של המזון הלא כשר, ושהאפשרויות תהיינה מוגבלות יותר, אך הדבר לא חייב להיות כך. ישנו מגוון רחב של חברות המספקות שירותי קייטרינג עם מזון כשר מיוחד וטעים שיגרמו לאורחים שלכם ללקק את האצבעות. הדבר תקף גם לגבי מזון חלבי וגם למזון בשרי, כך שבנושא של איכות המזון לא תצטרכו להתפשר. מי שאינו מקפיד על שמירת כשרות ונוהג לערבב חלב עם בשר, מכיר אמנם סוגים רבים של מזונות ורטבים מיוחדים המשלבים בין השניים, אך ישנם גם טעמים כשרים רבים שהוא לאו דווקא מכיר. חברות קייטרינג מציעות כיום כל כך הרבה סוגים חדשים של תפריטים, שכוללים מזון כשר ברמת גורמה שאינה פחותה מאיכותם של התפריטים שאינם שומרים על הפרדת בשר וחלב. לא מאמינים? בדקו בעצמכם על ידי ביקורי טעימות בתיאום עם חברות קייטרינג שונות לאירועים.

לאיזה אירוע מתאים תפריט חלבי?

מי שרוצה להזמין תפריט חלבי וכשר מחברות קייטרינג, עומד בפני בחירות עשירות של תפריטים המציעים לאורחים פינוקים מיוחדים. גם ארוחה חלבית יכולה להציע תפריט מלא ומגוון, של מנות טעימות ומשביעות. ישנן מנות מאוד מיוחדות שנחשבות לגורמה, והאורחים יכולים לצאת שבעים ומרוצים גם אם הם קרניבורים במהותם. אפשר ורצוי לברר לגבי מנות מיוחדות שמוצעות ע ידי חברות קייטרינג שמציעות תפריטים חלביים. תוכלו להרשים את האורחים ולהשאיר טעם טוב תרתי משמע. כדאי כמובן גם להשקיע וללכת לטעימות כדי לבחור במנות המתאימות לאירוע המיוחד שלכם. בתפריט של קייטרינג חלבי גם הקינוחים יכולים להיות מאוד מגוונים וטעימים, היות ואין צורך לבחור בקינוחים פרווה, ויש אורחים רבים שמאוד חשוב להם שהקינוחים יהיו חלביים. כך לא תהיה בעיה גם לשומרי הכשרות שבין האורחים שלכם. כדאי גם לברר עם אנשים שהזמינו שירותי קייטרינג ולקבל מהם טיפים והמלצות, כדי לראות באילו אירועים אנשים יצאו תוך כדי שהם משבחים את האוכל לטובה, שבעים ומרוצים מכל מנה. המחירים עלולים להיות שונים מאשר אלו של התפריט הבשרי, אך אם אתם צמחוניים וחשוב לכם התפריט הצמחוני, או שתפריט צמחוני נראה לכם יוקרתי או מתאים יותר, אזי השקעה בתפריט של קייטרינג חלבי היא כדאית.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *