מתנות לחתונה לאורחים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מקבלים אהבה נותנים מתנה

אתם רגילים ללכת לחתונה ולתת מתנה, אז כשאתם עורכים חתונה, אתם בוודאי מצפים לקבל מהאורחים שלכם מתנה או צ'ק יפה. אתם לא מצפים ולא חושבים שעליכם לתת מתנות לאורחים. אך היום, גם זה נפוץ.

הרעיון של מתנות לחתונה עבור האורחים, הוא אקט יחסית חדש. תמיד היה נהוג לתת איזו מזכרת יפה ולא יקרה, אך עם  מתנות לחתונההזמן, כחלק מאותה תחרות שאנחנו מכירים כל כך בעולם החתונות ובכלל, "מי עורך את החתונה הכי מרשימה והכי גדולה", גם החלה להיווצר התחרות של "מי נותן את המתנה הכי גדולה והכי יפה לאורחים" מתנות לחתונה עבור האורחים מסמלות את הרעיון, כמה אנחנו מעריכים את האורחים שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותם ומודים להם שהם באו לחגוג איתנו את יום המאושר בחיינו.

עבור ההורים, הרעיון שבאו אורחים, חברים ובני המשפחה לחגוג את חתונת בנם או בתם, זה אקט של כבוד שהם לא ישכחו. לכן הם מבקשים לתת להם מזכרת, מתנה מיוחדת שמהווה "תודה" מבחינתם על הסכמתם לקחת חלק בשמחתם. ככל שהמתנה יותר גדולה, כך הכבוד שהם רוכשים להם יותר גדול.

אילו מתנות ניתן לרכוש לאורחים

אפשר לחלק את התחום של מתנות לחתונה עבור האורחים לכמה קטגוריות. כמובן לא מדובר בחלוקה מחייבת, אך אפשר לומר שהיא בהחלט מתאימה.

בקטגוריה הראשונה עומדות מתנות מסורתיות, דוגמא ספרי תהילים, ספרי מזמורים, ברכות לבית, ועוד. מדובר במתנות ייחודיות שנותנות בעיקר בחתונות מסורתיות או חתונות של אנשים דתיים. ניתן לשלב בין כמה דוגמאות של מתנות ואפשר לשלב גם חריטה מיוחדת של בני הזוג על גבי המתנה.

בקטגוריה השנייה אפשר למצוא מזכרות שימושיות, כאן צריך לחפש דברים קטנים ולא יקרים שיכולים לשמש את האורחים. זו יכולה להיות שקית זרעים לזרוע באדנית החלון או כלי מטבח יפה או מפות או כל דבר אחר. מדובר במתנה פחות אישית ובכל זאת שימושית.

קטגוריה שלישית יכולה להיות חולצה או מגבת עם רישום תאריך החתונה. מדובר במתנה קצת יותר "זרוקה" מזכירה במשהו מתנות שמקבלים חיילים בסוף מסלול אך עדיין היא יכולה להיות שימושית ומאוד נחמד.

קטגוריה רביעית הן תמונות או ספרונים אישיים. זה דורש הכנה מצד בני הזוג לפני החתונה, לא מעט השקעה יצירתית וכן עלות כספית לא קטנה, מאחר וזה דורש הדפסה. לא כל אחד יכול לעשות את זה, אך מדובר באחת המתנות המקוריות ביותר שיש.

בלא מעט סרטים אנחנו רואים כיצד האורחים מקבלים אפשרות לבחור תכשיטים מיוחדים בחתונה. אפשר להניח שמי שיכול להרשות לעצמו לחלק תכשיטים בחינם, אכן עושה את זה, אבל מותר להניח שבמרבית החתונות לא נמצא את זה, אלא נמצא מתנות לחתונה יותר פשוטות ובכל זאת הן יהיו מאוד יפות וכן שימושיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *