בלונים לברית – בלונים לאירועים צבעוניים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אירוע צבעוני עם בלונים יפים

גם היום בעידן של זיקוקים ואביזרים פירוטכניקה, יש לא מעט אנשים שמעדיפים להשתמש בבלונים לאירועים בתור קישוט. הם מעדיפים לשים בלונים בשלל צבעים על הקירות, שולחנות, כסאות, בכניסה לאולם ומחוצה לו, ובכך לקשט את המקום בלונים לברית בצורה יפה ומעניינת. זה נכון לגבי כל אירוע ובפרט לגבי ברית.

לפני שנסביר מדוע קישוט בלונים לברית הוא דבר מאוד פופולארי, נסביר קודם למה אנשים מעדיפים בכלל להשתמש בבלונים בתור קישוט ולא באמצעים אחרים. למרות שלכאורה מדובר בקישוט ישן, שמתאים יותר לאירועי יום הולדת ביתיים מאשר לאירועים גדולים באולם או בגן אירועים. יש לכך שתי סיבות פשוטות, הראשונה, בלונים לאירועים הם דבר מאוד זול ופשוט, זה לא מסובך לקנות אותם ולא מסובך לתלות אותם. הסיבה השנייה, הבלונים מוסיפים צבעוניות שאין בכל קישוט, אפילו שמדובר בקישוט פשוט. מה עוד שניתן לעצב אותם בדרכים שונות ומאוד מעניינות שלוקחת את הפשטות שלהם צעד קדימה.

כיצד לשלב בלונים באירוע

ברית כידוע הוא אירוע שונה מחתונה או בר מצווה. מדובר באירוע יחסית יותר קטן, לא נהוג להזמין לאירוע את כל האנשים שאנחנו מכירים כמו לחתונה, אלא רק חברים ובני משפחה קרובים. מה עוד שהאירוע נעשה בחפזון מסוים, לא כמו חתונה שמתכננים אותה חצי שנה מראש (לא ניתן לארגן ברית מראש), וכן האימא נמצאת אחרי הריון ולידה. מאחר ומדובר באירוע קטן, אז גם לא נהוג להוציא עליו כספים כמו על חתונה. במקרה כזה בלונים מתקבלים בצורה הרבה יותר הגיונית ונכונה מאשר אביזרי פירוטכניקה שונים.

סיבה נוספת שבגינה אנשים נוטים לקנות בלונים לברית ולא אביזרים אחרים היא, שמדובר באירוע עם ילדים קטנים, והם אוהבים בלונים יותר מאשר דברים אחרים. במיוחד בגילאים מאוד קטנים, כשהם עדיין לא יודעים מה זה אביזרי פירוטכניקה. הבלונים יכולים לשמש גם בתור קישוט וגם אפשר לתת אותם לאחר האירוע לילדים והם יכולים לשחק איתם, להעיף אותם ועוד. כמובן שהדבר הנכון לעשות הוא לשלב בלונים בצבעים שונים, זה גם יהיה יפה בתור עיצוב למקום וגם הילדים יוכלו להתלהב מזה הרבה יותר מאשר אם יהיה מדובר בבלונים בצבע אחד.

מתי ואיך קונים בלונים לברית?

כמו שאמרנו רצוי מאוד לקנות בלונים בשלל צבעים, רצוי כמובן צבעים בהירים שמסמלים שמחה וחגיגה ולא בלונים כהים. את הבלונים יש לתלות ביום האירוע. ניתן לתלות אותם לאורך כל המקום, ניתן לתלות אותם על כל כסא או במרכז השולחן, ניתן ליצור דלת מיוחדת של בלונים. אפשרות אחרת היא לעצב כתובת של בלונים על הקיר או על מתלה מסוים.

את הבלונים ניתן לרכוש באופן עצמאי, אך מאחר ויש צורך לעצב אותם בצורה מיוחדת, ההמלצה היא לרכוש אותם אצל מעצב בלונים שידאג גם לעצב אותם כפי שאתם רוצים. אפשרות נוספת היא לבקש שהאולם ירכוש אותם ויעצב אותם לפי בקשתכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *