מסיבת רווקות שקטה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

הו-האה, מה קרה? התארסה החברה! איפה ב.. טוב, פה זה נגמר. אבל אין ספק שחתונה של חברה הכי טובה זה "הו-האה" רציני. עכשיו מוטל על כתפיה של החברה הכי טובה, או של החברות הכי טובות לארגן מסיבת רווקות. אבל למרות שהאירוע מרגש, יש כלות רבות (וגם חברות רבות) שלא מחפשות "הו-האה", אולי כי הן כבר היו באלף מסיבות ואולי זה לא מתאים לאישיות שלהן. כך או כך הן מעוניינות לעשות מסיבת רווקות שקטה.
כמובן שיש כמה דרכים ליצור מסיבת רווקות שקטה ונעימה.
בבית:

  • לא צריך ללכת רחוק מידי, כל מה שצריך לעשות זה לקנות אלכוהול, אוכל טעים ולשים ברקע מוזיקה נחמדה. החברות יגיעו ייהנו מהיין והשיחה, יזכרו בתקופה שהכלה והחתן רק נפגשו ויעבירו את הזמן בנעימים. אפשר גם לשלב את זה עם משחקים נחמדים כמו חבילה עוברת ואחרים.
  • בבית אפשר גם להזמין הפעלה נעימה שתעביר לכן את הזמן ותמלא את הבקשה שלכן לחגוג מסיבת רווקות שקטה. כך לדוגמא אפשר להזמין מיסטיקנית – לשים קטורת ונרות, לעמעם את האורות ולתת לה לספר לכן סיפורים מקסימים על עצמכן ועל העתיד.
  • אפשר להזמין שף פרטי שיכין לכן ארוחת ערב. כך אתן יכולות באמת להשקיע זמן בשיחה נעימה מבלי לבזבז אנרגיה על בישולים.

בחוץ:

  • אם אתן לא הרבה מידי בנות ניתן להזמין מקום במסעדה נחמד וטעימה – ולאכול כל הדרך לחתונה.
  • מסיבת רווקות שקטה לא אומרת שאי אפשר ליהנות ממתקני ספא נחמדים, ספא ניתן למצוא או בבית מלון או במתחמים מיוחדים. כך למשל ניתן לשכור לופט או ווילה שמותקנים מתקני ספא כמו ג'קוזי או סאונה זו מסיבת רווקות שתרגיע את הכלה לקראת החתונה.
  • מסיבות רווקות רבות נחגגות על חוף הים או ביער – כך ניתן לעשות פיקניק קטן בטבע ואולי אפילו לשלב בין מסיבת הרווקים למסיבת הרווקות. פשוט להביא את כל החברים לחגיגה משותפת שלפני החתונה. זה בעיקר נחמד כי אז כל החברים יקירו זה את זה לפני החתונה והריקודים יהיו יותר סוערים.

כך שממש אין חובה שמסיבת רווקות תלווה במוזיקה רועשת, ריקודים, חשפנים וכן הלאה. זה בסדר לעשות מסיבת רווקות שקטה ונחמדה וליהנות ממנה באותה מידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *