המקומות ה"חמים" של הקיץ לאירוע בלתי נשכח

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עונת הקיץ היא גם עונת האירועים החגיגיים למיניהם, החל מהחתונות הנפוצות כל כך ועד לאירועים משפחתיים משמחים, אירועי חברה ועוד. כולנו פעילים ותזזיתיים יותר בקיץ, נעים יותר להיות בחוץ ולהתכנס יחד אנשים רבים ולכן נחשבת עונת הקיץ גם לעונה ה"חמה" של תחום האירועים החגיגיים.

עבור מי שמתכנן אירוע חגיגי כלשהו, מהם המקומות האטרקטיביים, הפופולאריים והמעניינים ביותר לערוך בהם אירועים הקיץ?

חוף הים, אמצעי קירור ואירועים משולבים חוץ – פנים

אחד האלמנטים הרלבנטיים של הקיץ בכל הנוגע להתכנסויות של אנשים ולאירועים חגיגיים הוא כי ניתן לערוך לפחות חלק מן האירוע בחוץ, תחת כיפת השמיים, לפחות בשעות הנעימות של היום. לכן, מרבית גני האירועים השונים מציעים שטחים פתוחים ומלאי צמחייה ססגונית וירק, בהם ניתן להתכנס תחת כיפת השמיים. עבור מי שדואג מהחום והלחות המציקים של עונת הקיץ (מה שאכן יכול להפוך את השהייה בחוץ לבלתי נעימה בעליל…), מרבית המקומות הפתוחים המארחים אירועים חגיגיים בעונת הקיץ משלבית בין אזור ממוזג וסגור, לבין איזור מאוורר ופתוח. כדאי לשים לב כי על פי רוב, גם כאשר אנו נמצאים בשיאה של העונה החמה, שעות אחר הצהריים המאוחרות והערב הן לרוב נעימות, גם ובמיוחד במקומות בהם ישנה בריזה קלה.

גני אירועים רבים אף דואגים להציב בחוץ מאווררים ואף "ספרינקלרים" – אותן ממטרות המתיזות רסס של מים קרירים. אמצעי קירור אלו הם אטרקציה של ממש, והופכים אירועים קיציים לנעימים ומהנים במיוחד עבור האורחים.

וכמובן שלא ניתן לדבר על אירועי קיץ בלי להזכיר את המקום המהווה את האסוציאציה הראשונה של כולנו לקיץ – חוף הים. חופי הים בישראל הפכו כבר לפני שנים רבות למיקום מרכזי עבור אירועים חגיגיים, בין אם מדובר בגני אירועים מסודרים הממוקמים על החוף, ובין אם באירועים פרטיים אותם מארגנים בעלי השמחה עצמם. חוף הים הוא אכן מקום אטרקטיבי מאוד לאירועים חגיגיים, גם עבור אירועי יום בהם נכנסים למים ומתרחצים וגם עבור אירועי ערב, אך בשני המקרים חשוב מאוד לזכור – מדובר באירוע שאנו עורכים בחיק הטבע, וזוהי חובתנו הן כעורכי האירוע והן כאורחים בו לדאוג לניקיון ולכך שאיננו משאירים אחרינו שום זכר.

מקום לאירועים קטנים ופסטוראליים ביקב

עבור מי שמעוניין לערוך אירוע מצומצם יחסית מבחינת מספר האורחים, ובעל אווירה אינטימית יותר ואף פסטורלית, ניתן למצוא כיום בארץ לא מעט מקומות לאירועים קטנים. גם אלו משגשגים בעונת הקיץ החמה, שכן מדובר גם באירועים הנערכים בחוץ, באווירה כפרית נעימה.

דוגמה מצוינת לכך היא יקבים שונים בארץ, דוגמת יקבי בנימינה, המהווה מועמד מצוין בתור מקום לאירועים קטנים. האווירה הפסטוראלית מצד אחד והיוקרתית מצד שני הופכת כל אירוע קטן לאקסקלוסיבי ואינטימי בעת ובעונה אחת, והמקום מאפשר ליצור אירוע בלתי נשכח, עבור המארחים והאורחים גם יחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *