מתנפחים והפעלות ילדים באירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אם פעם ימי הולדת של ילדים היו אירועים שההורים היו מפיקים בעצמם, עם רשימת משחקים שיחסית חוזרת על עצמה, עם פרסים והפתעות די קבועים, עוגת יום הולדת, שירי יום הולדת שחוזרים על עצמם וכדומה, הרי שהיום התעשייה של הפקות אירועים עבור ילדים התפתחה עד מאוד. אפשר לראות שיותר ויותר ילדים דורשים אטרקציות שונות כמו מתנפחים, מופעים, חגיגה במסעדות שונות, בפארקים שונים, קוסמים, ליצנים וכדומה. מצד אחד הדבר הופך את האירוע להרבה יותר יקר ומצד שני, הדבר הופך את האירוע למיוחד, אירוע שהילד עשוי לזכור שנים רבות בתור דבר חיובי, זאת כמובן בהנחה שהביצוע וההפקה של מסיבת יום ההולדת היו מוצלחים. הורים מוכנים להשקיע את הזמן והסכומים שצריך על מנת להפיק עבור הילד שלהם את יום ההולדת הכיפי ביותר שאפשר, ולכן כדאי לתכנן את האירוע והאטרקציות שיהיו בו כמו מתקנים מתנפחים בצורה הכי מתאימה ונכונה שניתן מבחינת פרמטרים כמו גיל הילדים, מספר האורחים, אופי הילדים שיהיו נוכחים באירוע, המיקום, התקציב וכדומה.

מתנפחים מפעילים ילדים באירועים

אחת האטרקציות הפופולאריות כיום עבור הפעלות של ילדים באירועים שונים, הינה השכרת מתנפחים לאירוע. אפשר לראות זאת בעיקר באירועים המיועדים לילדים, כמו מסיבות ימי ההולדת שלהם, אך גם במקרים רבים אחרים. למשל בחתונה שיש בה מספר רב של משפחות עם ילדים, אם החתן והכלה מעוניינים לשמח גם משפחות ולאפשר לילדים ליהנות כך שההורים שלהם יוכלו לרקוד בחופשיות עם החתן והכלה, אפשר לשכור 2 או 3 מתקני מתנפחים ולאפשר לילדים לשעשע את עצמם, תוך כדי שהמבוגרים עוסקים בענייניהם. גם באירוע חברה שכולל מוזמנים עם משפחות וילדים, רוצים לדאוג שכל אחד מבני המשפחה ייהנה, כך שההורים יכולים לאכול או להשתתף בסדנאות יצירה שונות, אפילו לקבל טיפול מסאז מפנק, בזמן שהילד שלהם משתעשע במתקנים. אחד היתרונות בהשכרת מתנפחים הוא שהם מכניסים הרבה שמחה ושעשוע, ומאוד מושכים ילדים להשתמש בהם. בכדי שהדבר יהווה יתרון במסיבת יום ההולדת שאתם עורכים לילד, חשוב מאוד שתתאימו את המתקנים שתשכרו לקהל. ישנם מתנפחים המיועדים לקטנטנים בעוד ישנם מתנפחים שמתאימים לגילאים המבוגרים מעט יותר. אם תשכרו מתקנים מתנפחים מאתגרים מדי לקהל האורחים שמגיע אליכם, יכול להיות שהם לא יתחברו ואז פספסתם את המטרה. אם תזמינו מעט מדי מתקנים מתנפחים, גם אז פספסתם את היתרון של אטרקציה שמפעילה את הילדים באופן עצמאי, זאת היות ויהיה עומס רב על המתקנים, ויעלה תסכול אצל הילדים, ותיאלצו לנסות ולאלתר הפעלות עבור הילדים הממתינים בתורים.
.
משדרגים אירועים עם השכרת מתנפחים

כדאי לוודא עם הילד שלכם מה הוא מצפה מיום ההולדת שלו, למשל אם הילד רוצה להרגיש שהוא במרכז העניינים ולקבל מספיק תשומת לב, כדאי שלפני שתשתמשו במתקני מתנפחים תערכו משחק או הפעלה ששמה את הילד במרכז העניינים, ורק אחר כך תשלחו את הילדים לשחק במתקנים. אפשר גם בשלב מסוים להפסיק אותם באמצע המשחק בשביל אכילת עוגת יום ההולדת, ואז לערוך הפעלה ששמה את הילד במרכז, תוך כדי שכולם שרים לו ומוחאים לו כפיים. שילוב נכון של מתקני מתנפחים באירוע שלכם יכול לשדרג את החגיגה עד מאוד, ואפשר לעשות זאת בקלות. התייעצו עם החברה ממנה תשכרו את המתקנים, לגבי מספר המתקנים שמומלץ לשכור, האם מתאים להשתמש במתקנים מאתגרים או לא, האם כדאי ואפשרי להכניס מתנפחים רטובים כמו מגלשות מים וכדומה או שלא, ועוד כל מיני שאלות שיוכלו לייעץ לכם לגביהן, עבור הצלחת האירוע והפעלה יעילה ומהנה של הילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *