השכרת לימוזינות לאירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

פעם היה נהוג לראות לימוזינות בעיקר בסרטים ולפנטז על נסיעה באחת, היות ולימוזינה מסמלת יוקרה, והמחיר של השכרת לימוזינה נחשב למותרות שרק העשירים היו יכולים להרשות לעצמם. כיום כשהחיפוש אחר אטרקציות לאירועים הולך וגובר, הפך גם שירות השכרת לימוזינות לאירועים לדבר שנהוג לראות יותר ויותר, בכל מיני הזדמנויות שונות. למשל, השכרת לימוזינה זו דרך רומנטית במיוחד לחגוג יום נישואין, או לפתוח במסורת חדשה, למשל לבצע את הצעת הנישואין תוך כדי נסיעה בתוך לימוזינות מפוארות שבהן נהג שאינו רואה את מה שמתרחש בספסל האחורי, שניכם לוגמים שמפניה, תוך כדי האזנה למוסיקה רומנטית, או אפילו לשיר שלכם, והטבעת מפתיעה בדיוק ברגע הנכון. זו תחילתה של מסורת שבה תחגגו כל שנה את יום הנישואין שלכם, היות ואם מצאת בילוי מושלם ומיוחד, יכול להיות שתרצו לחגוג אותו בכל שנה, כשאתם מעת לעת משלבים זאת עם ארוחה רומנטית במסעדת יוקרה, צימר, או כל גיוון מפנק אחר. אם הבת שלכם ויתרה על טיול לאיטליה ובחרה להמיר זאת בחגיגה באולם, תוך כניסה מרשימה באחת מתוך מבחר מרהיב של לימוזינות שמוצעות כיום להשכרה, כך שכל חבריה וחברותיה לכיתה יביטו בה במבטי הערצה, אז וודאי היא תשמח שתסייעו לה להגשים חלום זה. אכן, לימוזינות כיום מגשימות חלומות להרבה מאוד אנשים שבעבר יכלו רק לפנטז על בילוי שכזה.

הדרך האידיאלית להגיע לחתונה עם לימוזינות

זוגות רבים משקיעים כסף בקישוט הרכב שאיתו יגיעו לחתונה שלהם. הם מראש ממנים חבר קרוב שיהיה הנהג, ובכך בעצם גוזרים עליו להישאר פיכח מספיק בשביל להחזיר אותם הביתה בשלום בתום האירוע. כיום, ישנה אופציה נוספת שיכולה לשדרג לכל הצדדים את האירוע, וזה הגעה באמצעות לימוזינות. הזוג מגיע ברכב מפואר, במקום באיזה רכב מצ'וקמק של אחד החברים, ומתחיל בעצם את החגיגות עוד בדרך לאירוע עצמו. זהו זמן איכות בו בני הזוג יכולים להיות לבד זה עם זו, כשהנהג סוגר את החלון ביניהם לבינו על מנת להעניק להם פרטיות. הם יכולים ללגום יין אדום או שמפניה, או כל פינוק אחר שיזמינו לעצמם, ולהוריד מעט את מפלס הלחץ שיכול להיגרם מרוב התרגשות. אירוע שמתחיל בנסיעה בתוך לימוזינות מראש נושא הבטחה של הצלחה מסחררת, בטח ובטח כשבני הזוג יודעים שנהג מקצועי ומסור דואג להחזירם הביתה בשלום בתום האירוע. ואכן ברגע האמת, כשכולם שיכורים ושפוכים, הנהג שלהם ממתין להם ערני וסבלני, ודואג להנעים את הנסיעה שלהם, ולהמשיך את חוויות הערב המיוחד שלהם.

לימוזינות מתאימות לאירוע בכל גיל

יום נישואין של זוג הנשואים כבר 40 שנה, יכול לקבל תפנית מפתיעה כאשר בן הזוג שולח נהג לימוזינות לאסוף את אשתו בהפתעה מהבית, כשהוא ממתין לה ברכב והיא לא יודעת לאן הם נוסעים. הוא יכול גם לשלוח את הנהג עם פתק שאומר לה שהוא ממתין לה במקום מסוים ולהשאיר אותה במתח כל הנסיעה, עד שהיא מגיעה ליעד בו בעלה היקר מחכה. בדרך הנהג יכול להשמיע לה את האלבום שבני הזוג אוהבים, לתת לה לשתות משקה אלכוהולי מרגיע, ולהנעים את זמנה בשיחות. לימוזינות יכולות להתאים גם לבני נוער שחוגגים בר או בת מצווה, אם זה החלום שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *