אטרקציות לימי כיף

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חולמים על יום כיף מיוחד עם כל המשפחה ? נמאס לכם מטיולי טבע משעממים ? בבואכם לתכנן יום כיף מיוחד זכרו כי קיימות עשרות אטרקציות אשר יגרמו לאותו יום כיף להיות בלתי נשכח ! וללא כל צורך בחברת אטרקציות לאירועים שתתן לכם פתרונות, אפשר לבד. המגוון הינו רחב וקיימות אטרקציות מסוגים שונים המתאימות לגילאים שונים. כמו כן, ניתן למצוא אטרקציות בכל הארץ כך שאין אתם חייבים להתמקד במיקום מסוים.

אטרקציות עיקריות לילדים

במידה ואתם יוצאים ליום כיף עם ילדים קטנים, חשוב להתאים את סוג האטרקציה על מנת שכולכם תיהנו ממנה.

  • גן חיות מיוחד – מעבר לגני החיות הרגילים קיימים גני חיות מיוחדים אשר מהווים חוויה של ממש עבור הילדים. ביניהם ניתן למצוא פארק אוסטרלי, פארק ציפורים, פארק קופים ועוד. מעבר להתבוננות בחיות עצמן מפעילים הפארקים מופעים מיוחדים, פינות יצירה, פינות ליטוף וכדומה.
  • פארק שעשועים – בניגוד לעבר בהם פארק שעשועים כלל שני מתקנים ישנים, הרי שכיום קיימים פארקי שעשועים ענקיים עם מגוון פעילויות לקטנים ולגדולים אותם ניתן למצוא על גבי מפות ארץ ישראל. כך יוכלו הילדים וההורים ליהנות מבילוי משותף.

ומה לגבי הפעלת האדרנלין ?

לילדים גדולים ולמבוגרים שביניכם חובבי האקסטרים ניתן למצוא מגוון אטרקציות אשר תיהנו בהן מכל רגע.

  • מצנחי רחיפה – מצנחי רחיפה הינם מצנחים אשר מופעלים ללא מנוע אלא מכוח הדאייה בלבד. ברוב המקרים יוצמד אליכם מדריך, אלא עם כן אתם בעלי ניסיון. התחושה היא מופלאה והנוף הנשקף יפהפה. אטרקציה זו אינה מתאימה לסובלים מפחד גבהים ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת התכנון.
  • סנפלינג – אחד היתרונות בסנפלינג, הינו שניתן לבצע אותו באזור מתון יותר לחוששים או לחלופין באזור תלול יותר לחובבי האדרנלין. אטרקציה זו קיימת בעשרות נקודות על פני הארץ וניתן לשלבה עם טיול בטבע.

ימי כיף זוגיים

במידה והחלטתם לצאת ליום כיף ממגוון ימי כיף שמוצעים ללא הילדים מומלץ לבחור באטרקציות זוגיות ורומנטיות על מנת להירגע משגרת היום יום המעייפת.

  • מכון לטיפולי ספא – אחת האטרקציות החביבות על זוגות הינה ביקור משותף במכון ספא. במכון זה תוכלו ליהנות מעיסויים זוגיים, טיפולים מפנקים וארוחות טעימות.
  • שיט על יאכטה – אטרקציה זו הינה רומנטית במיוחד וניתן לשלב בה ארוחת ערב יוקרתית. ניתן לבצע מספר עצירות תוך כדי השיט ולהשתכשך יחדיו במי הים הנעימים.

ולסיום, לפני קבלת ההחלטה, מומלץ לשוטט באתרי האינטרנט השונים וליצור קשר עם מפעילי האטרקציות הללו. חשוב לקבל את כל הפרטים כגון: האם האטרקציה מתאימה לילדים, מהן שעות הפעילות וכדומה. חבל יהיה אם לאחר תכנון יום כיף מושקע, תגיעו למקום ותתאכזבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *