מסיבת קצף

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מסיבת קצף היא פתרון נפלאה לאירוע שמתרחש בקיץ. לרוב מזג האוויר החם דורש מהמסיבה שלנו להימצא במתחם עם מזגן או עם בריכה והם לא מאפשרים לנו למקוריות רבה. היום ניתן למצוא פתרון יותר מקורי לחום וגם מהנה בצורה בלתי רגילה – מסיבת קצף! כמובן שצירוף בין מסיבת קצף לבריכה הוא מבורך.

מסיבת קצף היא מסיבה בה יש תותחים של קצף אשר משחררים כמויות אדירות של מים וסבון וביחד יוצרים קצף מענג בתוכו ניתן לשחק, לרקוד ולהשתולל. את המסיבה ניתן לארגן הן במתחם פנימי והן חיצוני (כאשר יש לקחת בחשבון שהכול יוותר רטוב בתום המסיבה) וכמו כן ניתן לבחור את הצבע של  הקצף. רוב האנשים בוחרים לעשות אותה על הדשא. זהו פתרון נפלא למסיבות ילדים, בעיקר מכיוון שהיום רעיונות לבר מצווה או בת מצווה צריכים להיות מקוריים במיוחד ויקרים במיוחד. אירועים קטנים הם כבר לא זולים כמו שחשבנו ומסיבת קצף מהווה פתרון כלכלי לא רע.
כאשר אתם עושים מסיבת קצף אתם צריכים מכונה, כאשר אתם שוכרים מכונה או תותח קצף בדקו האם יש להפעיל אותו דרך חשמל. שכן שילוב של חשמל, מים וילדים הוא לא השילוב הכי בטיחותי. היום יש מכונות שפועלות ללא מגע עם חשמל. כמו כן הסבון שיוצר את הקצף צריך להיות סבון מיוחד, סבון אשר לא יצרוב בעניינים, לא ישאיר כתמי צבע על הבגדים ולא יפגום בסביבה. רצוי לשכור את התותח מאנשים שיהיו גם אלו שיתפעלו אותם וכך אתם לא תצטרכו להתמודד עם שאלות הבטיחות.

כמובן שמסיבות קצף לא חייבות להיות רק לילדים, אנשים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממסיבת קצף טובה. בין אם הם בני 12 ובין אם הם בני 28, תוסיפו מוזיקה למסיבה ואתם מסודרים. לכן זה יכול להיות פתרון נפלא גם למסיבות רווקים/רווקות, ימי הולדת ומסיבות שחרור.

ולא לשכוח להודיע לאנשים שמדובר במסיבת קצף, אנשים אוהבים לבוא מוכנים עם בגדי ים או בגדים שהם לא רוצים ללכלך. והמטרה שלנו היא שכולם יצאו מאושרים ומחוייכים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *