עוגות חתונה 2012

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עוגות מעוצבות – מתנה ייחודית ומושקעת

עוגות מעוצבות הן אמנות – צירוף של מיומנות ויצירתיות יכול ליצור יצירות אמנות מקסימות ומיוחדות, במיוחד עבור מי שאוהבים. עוגות מעוצבות יכולות לשקף את האופי של חתן השמחה, בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין, הצלחה במבחן או כל שמחה אחרת. עוגות מעוצבות בהזמנה אישית יתנו טאץ' מיוחד לכל אירוע, ויוכלו לבטא את האופי המיוחד של חתן השמחה, ואת המחשבה המיוחדת שהשקיעו בו.

כיד הדמיון הטובה

עוגה בצורת נסיכה או בובה תוכל להתאים לילדה קטנה, הבנים יכולים להנות מעוגה מעוצבת בדמות כדורגל, או אפילו בדמות שחקן הכדורגל האהוב עליהם… הכל כיד הדמיון הטובה ובמיומנות מיוחדת.

עוגות מבצק סוכר

עיצוב עוגות מבצק סוכר (הנקרא גם פונדנט) הינו טכניקה מיוחדת המאפשרת ליצור עוגות שהן חגיגה לעיניים. בצק הסוכר הינו גמיש ועמיד, ניתן לצבוע אותו בצבעים שונים ולהגיע לתוצאות מרהיבות, וכמובן – טעימות. בעזרת בצק הסוכר ניתן ליצור עוגות מעוצבות ייחודיות בכל נושא – ממש כמו בעבודת פיסול. העוגה יכולה להיות מעוצבת בהתאם לחלומכם האישי. בצק הסוכר מאפשר לקונדיטור ליצור דמויות, חפצים, טקסט אישי המוקדש למקבל העוגה, ועוד.

עוגות מעוצבות

עוגות חתונה, יום החתונה הנו היום המרגש ביותר של בני הזוג. לפני החתונה אנו משקיעים אין סוף מחשבה ומאמץ בתכנון הכל עד לפרטים הקטנים: שף מקצועי, אולם ייחודי, תקליטן, שמלת כלה, וכמובן, גולת הכותרת של הסעודה – עוגת החתונה. עוגת חתונה מעוצבת יכולה להיות מרכזה של החגיגה גם אם היא נערכת בקונספט של חתונה ביום שישי בצהריים. כאשר משקיעים בכל פרט קטן ולא מתפשרים, האירוע בהחלט יכול להיות מושלם.

עוגת חתונה מעוצבת הנה דרך לחגוג את האיחוד בין בני הזוג. העוגה החגיגית בעיצוב הקלאסי מבטאת את ההתרגשות וההקפדה עד הסוף על הפרטים הקטנים. עוגה לבנה ומושקעת, בתוספת קישוטים ייחודיים כגון פרחים או כתובות, תוסיף את הנגיעה המיוחדת לכל מסיבת חתונה.

יום הולדת הנה הזדמנות להפוך את הילד או את בן הזוג למלכים ליום אחד. עוגה מעוצבת ומושקעת מבצק סוכר היא הפתעה נעימה לעין ותענוג לחך. ניתן להתאים את העוגה אישית לחתן השמחה: לבנות יתאימו נסיכות, בובות, דמויות או לבבות. לבוגרים יותר ניתן ליצור כל דוגמא על פי העדפתם האישית. שמו של חתן השמחה יכול להופיע על העוגה, וכך גם הקדשה אישית וצבעונית. הברכות המיוחדות יופיעו על העוגה, ויתאימו לעיצוב הכללי שנבחר. כאשר מזמינים עוגה מעוצבת עבור שמחה, ההנאה הגדולה היא האפשרות לעצב באופן אישי הפתעה מיוחדת המוקדשת למי שאוהבים. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, ויש צורך רק להפעיל את הדמיון.

מומחיות מיוחדת ומקצועית

בצק הסוכר מתייבש במהירות, לכן על הרידוד והעיצוב להעשות במהירות רבה על מנת למנוע סדקים. דבר זה מצריך מיומנות מיוחדת הן בעיצוב האמנותי והן בטיפול הנכון בבצק. עוגות מעוצבות בצורה אישית הן מתנה נפלאה למי שאוהבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *