אמן בלונים – אמנות יצירתית ופעילות חברתית

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כל הורה רוצה לרגש את הילדים שלו ולעניין אותם מאוד. כהורים אנחנו רוצים להעשיר את הילדים שלנו ולאפשר להם ליהנות מהרבה מאוד גילויים חדשים אודות העולם. אחד הדברים שיכולים הכי להעשיר את עולמם של הילדים שלנו ולפתח אותם הוא אמנות. אמנות מגרה את הדמיון של הילדים שלנו ומחזקת את הפעילויות המוטוריות שלהם ואת היכולות הקוגניטיביות שלהם.

אמנות לא חייבת להיות בהכרח ציור או פיסול – אמנות היא כל פעולה שמעודדת את החשיבה היצירתית של הילדים שלנו. באופן זה אמנות של יצירת חיות מבלונים יכולה להיות אמנות מרתקת לילדים. אמן בלונים יכול לאפשר לילדים שלנו לפעול בצורה יצירתית מאוד וגם להפעיל את הילדים שלנו באופן שיגרום להם ליצור קשר עם ילדים אחרים. פעולה זו היא גם יצירתית מאוד וגם חברתית מאוד.

פעילות חברתית מגבשת לילדי הגן

אחת הפעילויות שהכי יכולות להתאים לילדי גן היא פעילות של אמן בלונים. כאשר הילדים שלנו הולכים לגן הם חלק מקבוצה גדולה מאוד של ילדים. אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ירגישו בנוח בגן אנחנו צריכים לאפשר להם להיות מרוצים ואנחנו צריכים לעשות הכול בשביל שהחברה שלהם תהיה מגובשת. פעילות חברתית מגבשת לילדי גן יכולה להפוך את החוויה היומיות שלהם בגן לנעימה וטובה יותר. אם אנחנו רוצים לאפשר לילדים שלנו ליהנות מהילדות שלהם פעילויות עם בלונים בימי הולדת או באירועים מיוחדים אחרים כמו חגים למשל או ימים של פתיחת שנה או סוף שנה יכולות להיות מרגשות מאוד עבורם ומהנות מאוד. פעילויות אלו יכולות לאפשר להם לשחק ולתת דרור ליכולות האישיות שלהם לדמיין וליצור.

פעילות מבדרת ומגבשת לילדים בגיל יסודי

גם ילדים בגיל היסודי יכולים ליהנות מאוד מפעילויות שמגרות את הדמיון שלהם ומאפשרות להם להיות מאושרים מאוד. ילדים בגיל היסודי רגילים לשבת כל היום על הכיסא בכיתה וללמוד. מדי פעם הם צריכים הזדמנות להשתחרר ולהרגיש חופשיים יותר. אם אנחנו רוצים לאפשר לילדים שלנו ליהנות מפעילות מבדרת ומגבשת אנחנו צריכים להזמין אמן בלונים שיופיע בפניהם ויפעיל אותם. פעילויות עם בלונים יכולות לעניין מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם להרגיש על גג העולם כאילו הם נוגעים בעננים.

אמני בלונים יודעים לעבוד עם ילדים והם יודעים לעניין אותם מאוד. פעילויות עם בלונים יכולות לרתק ילדים והן יכולות לאפשר להם לבטא את הרגשות שלהם באופן הכנה והאמתי ביותר. הבלונים הם חומר שממנו הילדים שלנו יכולים לעצב צורות של חיות או צורות אחרות. הם חומר קל מאוד והעבודה אתו נוחה מאוד. הבלונים יכולים לאפשר לילדים שלנו להרגיש חופשיים יותר והם יכולים לשבור את השגרה האפורה של בית הספר בו רק לומדים ולא משחקים בכלל או מגרים את הדמיון האישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *