קייטרינג לאירועים של ילדים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

בעבר נהוג היה להזמין שירות של קייטרינג לאירועים רק כאשר היה מתוכנן אירוע גדול, חגיגי ומפואר כגון חתונה. במקרים מסוימים היה מקובל להזמין גם שירות כזה של הסעדה גם באירועים חשובים אחרים בחברות, בכנסים וכדומה. כיום, המצב השתנה לחלוטין ומקובל הרבה יותר להזמין שירותי הסעדה גם לאירועים של ילדים.

בשורות הבאות נבין מדוע מקובל כיום הרבה יותר השימוש בשירות של אירועים של ילדים וגם נסקור כמה אפשרויות מעניינות שיכולות לשדרג את האירוע.

חוגגים כמו גדולים

אירועים מסוימים של ילדים, שבעבר היו שונים מאוד מאלו של המבוגרים, עברו שדרוג משמעותי. אירועים כגון בר מצווה או בת מצווה ואפילו ימי הולדת "רגילים", של ילדים קטנים יותר, נחגגים לא פעם בפאר ובהדר.

כאשר חוגגים בר מצווה, למשל, באולם אירועים רציני ועם אטרקציות רבות ומגוונות, לא ניתן להסתפק בכמה חטיפים או במספר מנות שמכינים בבית. באירוע של ממש, לא ניתן להסתפק בפחות משירות של קייטרינג לאירועים, כזה שמקפיד על אוכל טעם, על מראה מוקפד, על שילוב טעמים מיוחד ועל הגשה מקצועית.

כל אירוע והטעם שלו

כאשר רוצים להזמין שירות הסעדה לאירוע של ילדים חשוב מאוד לאפיין היטב את האירוע. לצד אירועים כמו בר או בת מצווה שהזכרנו קודם לכן, יש גם אירועים שונים שניתן לחגוג וללוות אותם עם אוכל טוב. מסיבות של סוף שנת לימודים, למשל, אירועים מיוחדים במסגרת קייטנות, ימי כיף מאורגנים, כל אלה הם דוגמאות לאירועים שנעשים במיוחד לילדים.

אירועים שונים מאוד אלה מאלה בגיל הילדים, במספר המוזמנים, באווירה שרוצים להשיג. לכן, כאשר מתכננים את הפקת האירוע יש לשלב את האוכל המתאים, את סידור ההגשה בצורה נכונה וכמובן את הבחירה בחברת ההסעדה המתאימה.

  • יש אירועים שהאפשרות של קייטרינג בשרי תתאים. כאלה יהיו למשל אירועי בר מצווה בשעות הערב.
  • יש אירועים שבהם יתאים קייטרינג קליל יותר, עם מנות בסגנון חלבי או פרווה.
  • יש מקרים שבהם ניתן להגיש ארוחה שמורכבת ממנות שמוגשות לשולחן ויש מקרים שבהם האופציה המועדפת תהיה בסגנון של בופה או שולחן הגשה מרכזי.

סגנון של דוכנים

ישנם אירועים לילדים שבהם מחפשים לשלב את הכיבוד באירוע בצורה אחרת. לצורך כך, יש חברות קייטרינג שמשלבות בין היתר גם הקמה של דוכני מזון אטרקטיביים, לעיתים בצורה של קרנבל. דוכני מזון לדוגמא יכולים לכלול נקניקיות בלחמנייה, עמדת מאפים מתוקים או מלוחים, עמדה של שתיה מתוקה. יש גם אפשרות לשילובים נוספים, לעמדות של עוגות מתוקות, עמדות של פיצות ועוד.

לסיום, אנו ממליצים לא לבחור את חברת הקייטרינג לפני שחושבים על אופי האירוע הכללי. בנוסף, כדאי לבדוק היטב את המוניטין של החברה שאותה רוצים להזמין ואם אפשר – לבדוק גם את חוות הדעת של לקוחות מרוצים שנהנו מהשירות באירועים קודמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *