אירוע בריתה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ריתכיום נהוג מאוד בישראל לחגוג גם אירוע בריתה כשם שחוגגים ברית מילה לבנים, למרות שבמקרה של בריתה אין כמובן מרכיב "טכני" בטקס כפי שקיים בברית לבנים. אירוע בריתה נחגג לאחר לידת תינוקת קטנה למשפחה וזהו אירוע שאין לו זמן מוגדר או מחייב שבו יש לערוך אותו. הולדת תינוקת חדשה למשפחה היא תמיד אירוע משמח ומרגש מאין כמותו, סיבה למסיבה אמיתית וטהורה, אפשר לבחור לערוך אירוע בריתה בכל מיני צורות וסגנונות ובכל גודל אפשרי.

אירוע באולם או בגן – למה לא לשלב?

תחום האירועים בישראל מתקיים לרוב או באולמות אירועים או בגני אירועים, במקרים רבים של אירועים קטנים וגם אירועים גדולים יש לבעלי האירוע התלבטות באיזו אפשרות לבחור, כאשר לכל אחת יתרונות משל עצמה. אירוע בריתה אינו שונה במובן זה וניתן לראות בריתות רבות באולמות אירועים וגם אירועים רבים שנערכים בגני אירועים ואף במקומות נוספים בטבע או בחצר בעלי האירוע.

אך למעשה לא חייבים להתלבט בכלל, כאשר קיימת אפשרות איכותית, אטרקטיבית מכל הבחינות ומיוחדת במינה שמציעה שילוב בין אולם לגן אירועים. פארק אוטופיה שבקיבוץ בחן שבשרון מציע שילוב אידיאלי זה וזהו מקום מיוחד ובלתי נשכח עבור אירוע בריתה ושלל אירועים קטנים אחרים. פארק הסחלבים אוטופיה הוא גן בוטני רחב ידיים שכולל אוספים ואתרים ייחודיים במיוחד בישראל והוא מהווה גם אתר תיירותי אטרקטיבי ופעיל מאוד במשך כל ימות השנה. כחלק מתפיסת העולם של הקמת הפארק הוא מיועד גם עבור אירועים קטנים למיניהם ומציע את התשתית האידיאלית ומקומות יוצאים מהכלל עבור אירוע בריתה וכל אירוע משפחתי אחר כמעט.

בריתה באווירת יער גשם בלתי נשכחת

פארק אוטופיה כולל בין היתר מקומות איכותיים במיוחד לאירועים, כולל אולמות סגורים המעוצבים בצורה יוצאת דופן ומאובזרים בכל הצרכים ועד שטחים פתוחים מרהיבים ונעימים. אפשרות פופולארית מאוד היא לקיים אירוע בריתה בדק הטרופי או בלב יער הגשם של הפארק, מדובר על אירוע שמציע אווירה נעימה במיוחד, קייטרינג משובח, סיורים מודרכים מרתקים בשטח הפארק, שפע של פעילויות ואטרקציות לכל האורחים – מילדים ועד קשישים – ועושר בוטני אדיר שיותר אירוע בלתי נשכח ומיוחד במינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *