זיקוקין ופירוטכניקה לאירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כשאנשים מארגנים אירוע, בין אם זה חתונה, בר או בת מצווה, או כל אירוע אחר, הם לרוב מחפשים להפיק אירועי ערב או צהרים, שיהיו חוויה בלתי נשכחת עבור כל החוגגים. לכן, ניתן לראות כי תעשיית האטרקציות לאירועים משגשגת כיום, וכי כל הזמן ישנן התפתחויות בתחום הזה. המגוון המצוי כיום הינו באמת רחב ומגוון, וישנן אטרקציות בתחום המזון, למשל מפלי שוקולד, דוכני פיצות וכדומה, אטרקציות בתחום הבידור, כמו אמנים שונים, מתקני מתנפחים, זיקוקין ועוד מבחר מכובד של דברים שפעם יכולנו רק להעלות על הדמיון וכיום אפשר להזמין ובקלות. כשמזמינים אטרקציות לאירועים כמו למשל זיקוקין יש להתחשב במקום בו נערך האירוע, בגילאי המוזמנים, באופי של המוזמנים, ועוד כל מיני שיקולים נוספים. למשל, מתקני מתנפחים מתאימים יותר לילדים, חלקם לילדים הקטנים יותר וחלקם למתבגרים, כך שאם זו חתונה שיש בה הרבה מאוד ילדים בגיל הרך, יכול להיות שתרצו להזמין מתקנים לקטנטנים כדי שההורים שלהם יוכלו להפעיל אותם באמצעות המתקנים, לעומת זאת אם זה בר מצווה, המתקנים יהיו מיועדים לחברים של חתן השמחה, וכמובן לחתן השמחה בעצמו. זיקוקין זוהי אטרקציה שיכולה להתאים לכל הגילאים, כולם אוהבים לצפות במופעי זיקוקין ופירוטכניקה ססגוניים ומרהיבים.

איך לשדרג את האירוע?

אירוע טוב צריך לכלול כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון. מי שכבר ארגן אירוע בעבר יודע שהדבר כרוך בהרבה מאוד ארגון ומחשבה, וכמובן – גם כסף. התקציב משפיע במידה מרובה על איך יראה האירוע, אם כי כשמתנהלים באופן חכם אפשר להפיק את המרב גם מאירוע בעל תקציב נמוך יותר, כל אחד בהתאם ליכולותיו. התקליטן של האירוע משפיע רבות על האווירה, כשמדבור בחתונה, גם האלכוהול יכול להשפיע במידה ניכרת, רחבת הריקודים, האוכל, ועוד כל מיני תחומים שבכל אחד מהם השקעתם הרבה מאוד אנרגיות עד שהגעתם לבחירה האידיאלית בעיניכם. במידה והחלטתם להכניס גם אור וצהלה לאירוע, זיקוקין יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע שגרתי לבין אירוע מיוחד שישאיר חותם לשנים רבות. מופעי זיקוקין ופירוטכניקה מעין אלו הינם לא זולים, כך שיכול להיות שתבחרו באופציה זו על חשבון אטרקציות אחרות, ויכול מאוד להיות שתגיעו למסקנה שזה עדיף מאשר להפריח יונים או בלונים, ועדיף מאשר אמן קריקטורות שיסתובב בין האורחים ורק אחדים מהם באמת יזכו לפגוש בו ולקבל ממנו מזכרת. יש לקחת בחשבון כשבוחרים זיקוקין שצריך לברר היטב מי המפעיל. חשוב לקחת מפעיל מקצועי ומיומן, שעובד בצורה בטיחותית, היות וזהו דבר שאין להקל בו ראש. כדאי גם לקבל המלצות כדי לדעת אם המופע מרהיב כמובטח, שלא תקבלו מופע זיקוקין דליל שיעלה ביוקר אך יותיר אכזבה.

לפני שמזמינים זיקוקין – מה בודקים?

נתונים ופרטים שכדאי לבדוק לגבי הזמנת מופע זיקוקין ופירוטכניקה לאירוע שלכם: שהמפעילים יהיו בעלי רישיון לעשות זאת, וודאו זאת היטב, על דברים כאלה לא מתפשרים בשום אופן. בדקו גם שזהו מופע שאינו עובר על שום חוק ועל אף אחד מכללי הזהירות הנדרשים לכך. בדקו שאתם מבוטחים למקרה שמשהו ישתבש ובכל זאת תפרוץ אש באירוע כתוצאה ממופע זיקוקין. כדאי לערוך השוואת מחירים, ולקרוא חוות דעת על החברות שלגביהן אתם מתלבטים, במידה ויש ברשותכם גם המלצות אישיות על חברות שעורכות מופעי זיקוקין הדבר עדיף כדי לוודא שלא נפלתם על חובבנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *