שירותי בר ואלכוהול

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כיצד לבחור שירותי בר ואלכוהול לאירוע?

אלכוהול מהווה חלק משמעותי מאירועים ושמחות. אפשר להכניס המון שמחה וצחוק, ולפלפל את האירוע עם אטרקציות שונות שקשורות למשקאות חריפים. יש להתאים את סוג המשקאות לאופי האירוע כמובן, ולקהל האורחים, ולפעמים אפשר לגוון עם בר אקטיבי שעובר בין האורחים ומשקה אותם אלכוהול מקפיץ במיוחד. ישנם שיקולים שונים כמו המחיר, הסוג, התוצרת, אופן הגשת האלכוהול ועוד, וכדאי לתכנן את שירותי הבר בהתאם לפרמטרים שתגדירו מראש, כך שהאירוע ישודרג באמצעות שירותי אלכוהול מתאימים.

התאמת בר לאופי האירוע

סוגים של משקאות חריפים, אלכוהול ואופי ההגשה שלהם באירוע מושפעים משיקולים שונים, כמו התקציב העומד לרשותכם, האופי שתכננתם לאירוע, גיל המוזמנים, אופי המוזמנים, המקום ועוד. למשל, אם זו חתונה ואתם מכוונים את האירוע להתאים לגילאי עשרים עד שלושים, וודאי תרצו לפנק את האורחים בסוגים שונים של אלכוהול שמתאימים להם, למשל קאווה, ייגרמייסטר, וודקה עם רד בול וכדומה. בעוד אם אתם עורכים ברית לבנכם השלישי ומרבית האורחים שלכם הם דודים בגילאים מבוגרים יותר, וודאי תרצו לארגן משקאות אלכוהול סולידיים יותר, כמו יין לבן יבש, וויסקי וכדומה. למסיבת אירוסין מטורפת יכול להיות שתעדיפו שירותי בר אקטיביים, שישכרו את האורחים שלכם עד כלות, תוך שימוש במיני אביזרים וגימיקים משעשעים ומשמחים. אם אתם מנסים לחסוך בתקציב, יכול להיות שתבחרו להשקיע בארוחה טובה אך להזמין שירותי אלכוהול זולים יותר, היות וגם משקאות חריפים תוצרת הארץ בלבד יעשו עבודה טובה ב"לתפוס ראש" והרי האורחים הגיעו כדי לשמוח אתכם.

אלכוהול עושה שמח

זוגות צעירים העומדים בפני חתונה משקיעים זמן ואנרגיות מרובים בתכנון החתונה המושלמת. ערב החתונה צריך להיות אירוע של פעם בחיים, שגם האורחים יזכרו לטובה למשך זמן רב. אלכוהול הוא חלק משמעותי באירוע מסוג זה. ככל שאנשים ישתו וישמחו, האנרגיות באירוע יהפכו אותו למרגש ומהנה יותר. כשרוב האורחים הם צעירים, צריך לארגן משקאות אלכוהול בהתאם. משמעות הדבר היא לארגן מגוון של סוגי משקאות חריפים שפופולאריים בין הצעירים, למשל סוגים שונים של קאווה, ליקרים וקוקטיילים שונים, וכדומה. צעירים גם נוטים להעריך אלכוהול טוב כך שהם מחפשים את המשקאות תוצרת חוץ. ישנן דרכים שונות לארגן זאת, אחת מהן היא לרכוש בכוחות עצמכם משקאות תוצרת חוץ מהדיוטי פרי, ולהזמין שירותי בר תוצרת הארץ. אפשר גם לחפש חברות המציעות שירותי בר עם אלכוהול תוצרת חוץ שמציעים מחירים בטווח נמוך יחסית. במקרים אלו, כדאי מאוד להקפיד לקחת חברה ששמעתם עליה המלצות, כך שתוודאו שהאלכוהול המוצע אכן איכותי וברמה גבוהה.

בחירת בר אקטיבי

הצעירים גם אוהבים שעושים להם שמח, כך שאם אתם רוצים באמת לוודא שהאנרגיות יישארו בשיאן כל הערב, תוכלו לשלב מלבד בר פסיבי, גם שירותי בר אקטיבי שיסתובבו בין האורחים וישמרו עליהם שיכורים ועליזים. שירותי בר אקטיביים מציעים אלכוהול בדרכים משעשעות ומהנות, תוך כדי משחקים שונים, תוך כדי ריקודים, עם אביזרים מיוחדים, וכל זאת תוך כדי הכנסת הרבה פלפל ושמחה לתבל את האירוע. בין האביזרים אפשר למצוא גם שימוש בפירות, למשל למלא מלון בוודקה ולאפשר לאורחים לשתות את הוודקה מתוך קשיות, לחלק קרטיבים שבהם יש וודקה, או לחלק לאורחים מבחנות אשר ממולאות אלכוהול. ישנן כיום אינסוף אטרקציות ודרכים משעשעות ומהנות, לשדרג כל אירוע (של צעירים בעיקר), על ידי שימוש במשחקי משקאות חריפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *