תקליטנים לאירועים ומסיבות – כמה עולה תקליטן לחתונה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כיצד לאתר תקליטנים לאירועים? כך תמצאו תקליטן טוב!

מוזיקה זהו חלק חשוב ובלתי נפרד מכל אירוע חברתי. קשה לנו לתאר לעצמו חתונה, בר או בת מצווה או אירוע – ללא מוזיקה מתאימה המתנגנת ברקע (או בקולי קולות, בהתאם למצב ולשלב של האירוע). רובנו כל כך התרגלנו לכך, שאפילו לא חושבים על כך שיש אדם שאחראי על המוזיקה הזאת. מדובר במקצוע די פופולארי בימינו, אך בגלל שהשוק כל כך רווי, פעמים רבות קשה להבדיל בין איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, לבין מישהו שפשוט שם מיקס מוכן ולוחץ על "נגן".

תקליטן לחתונה – כיצד נדע שהוא תקליטן מקצועי?

בתחילת הדרך, המקצוע התקליטנות היה הרבה יותר מורכב ממה שאנו רואים היום. נדרשה מיומנות גבוהה, תחושת קצב ויכולת אלתור גבוהה מאוד. בעבר, לפני עידן המוזיקה האלקטרונית והדיגיטלית, על מנת לעשות זאת בצורה עדינה, היה צריך להחליף תקליט (לא דיסק!) בצורה מאוד חלקה, כך שהאנשים ברחבה אפילו לא ירגישו בהפסקה הזאת. היום, רוב העבודה נעשית על ידי תוכנות עיבוד ומיקסוס ייעודיות. כך שניתן לומר שכיום, היכולת להיות תקליטן לחתונה למשל דורשת מיומנויות שונות לגמרי. היום, התפקיד של תקליטן למסיבות ואירועים זה לא רק להחליף דיסקים. קודם כל, הציפייה הינה שלאחר פגישה (או מספר פגישות) עם מארגני האירוע, התקליטן יהיה מסוגל להרכיב רשימת השמעה מספיק ארוכה עבור כל הערב שכל השירים ימצאו חן בעיניי מארגני האירוע והאורחים. כמובן שבכל סוג של אירועים יש את הסגנון והשירים שמקובל להשמיע, אך הפרט שהכי בולט כיום בכל התחומים – זה הרצון של כל אחד להראות את הייחודיות שלו, ותקליטן מצופה להתאים את רשימת ההשמעה שלו לטעם של הלקוח.

מוזיקה לאירועים מוצלחים

דרישה בסיסית נוספת שצריכה להתקיים אצל כל תקליטן לחתונה, למסיבות ואירועים מקצועי – זה היכולת להתאים את עצמו לכל סוג אירוע שבו הוא עובד. למשל, באירועי חתונה הריקודים אמורים להיות שמחים ועליזים, לכן הווליום צריך להיות בהתאם, בעוד שבאירועים עסקיים צריך להיות יחסית שקט, כי אנשים אמורים לדבר זה עם זה על נושאי עסקים. באותה המידה התקליטן צריך לדעת להתנהל ולהציג את עצמו בכל אירוע. בעוד שבאירוע בת או בר מצווה הוא מצופה "לעשות שמח" ולדרבן את האורחים לרקוד וליהנות, באירועי בריתה המתקיימים לרוב בצהריים זה לא מקובל, גם אם יש רחבת ריקודים פורמאלית. במילים אחרות, המוזיקה יכולה להיות "מסמר הערב" באירועים מסוימים, אך לא בכולם, ועבודתו של התקליטן, בין השאר – להבדיל בין סוגי האירועים השונים ולתפעל את המוזיקה בצורה ההולמת.

כמה עולה תקליטן לחתונה ואירועים?

מחיר זהו נושא רגיש בהזמנת כל סוג של שירות, ומציאת תקליטן למסיבות ואירועים – זוהי לא משימה יוצאת דופן. האם ניתן למצוא שירות כזה במחיר מתפשר? כידוע, תקליטנים ברמה גבוהה מאוד נותנים מחירים יחסית גבוהים. אך במידה והאירוע שלכם אינו דורש מיומנות גבוהה במיוחד – ניתן לשקול להתפשר על האיכות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *