הפקת יום הולדת קרקס

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אין ספק כי אחד הקונספטים הכי מהנים ומיוחדים להפקת יום הולדת לילדים הוא יום הולדת קרקס. אם הבן או הבת שלכם חוגגים את יום ההולדת בפורים, הרווחתם פעמיים, כי אז כל הילדים יגיעו מחופשים ולכן האירוע יהיה הרבה יותר צבעוני ומעניין. במקביל לכל הכיף, הפקתו עלולה להיות לא קלה בכלל, במיוחד למי שאינו מנוסה בהפקות ימי הולדת מסוג זה. להלן כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם להצליח לארגן ולהפיק את יום ההולדת והמסיבה הכי משמחת וכייפית.

קישוט הבית והסביבה לפני שמתחילה החגיגה

הכל מתחיל באווירה. ללא יצירת אווירה מתאימה לאירוע וודאי השמחה לא תהיה זהה, לזו עם תכנון ויצירת התחושה הטובה באוויר, בהתאמה חכמה עבור האורחים במסיבה. יום הולדת קרקס הוא קונספט ריק שלא יהיה שווה הרבה אם לא תדאגו מעט לפני החגיגה לכמה אלמנטים, אשר ידאגו להשלים את האווירה במקום, כראוי ליום הולדת מהסוג המיוחד והמקורי כמו זה. לא צריך להיבהל! אין הכוונה לבנות אוהל קרקס ענק בחצר, אלא פשוט לדאוג לתפאורה צבעונית.

הפעלות לימי הולדת בבית – פריטים נחוצים

צילייה – אפשר לקנות כמה לייקרות צבעוניות ולתלות אותן מעל החצר בין העצים לפרגולה. אפשר גם להזמין ציליה מקצועית במידה ויש לכם תקציב לכן. זה יהיה יעיל במיוחד עם מדובר באחד מחודשי הקיץ. חשוב לתת דגש על צבע כי קרקס הוא קודם כל צבע ושמחה.

בלונים – רצוי שיהיו תלויים בלונים בכל הצבעים והצורות בבית וגם בחצר. רצוי שיהיו בלוני הליום. עם הבלונים האלה אפשר לעשות פעילות נחמדה. כל אחד מהאורחים רושם ברכה על הבלון ומפריח אותה לאוויר.

שלטים – שלטי מזל טוב ישמחו את ילד היום הולדת. אם אתם מתכננים זאת כמסיבת הפתעה כדאי מאוד למקם אותה גם בגינה וגם בחצר אבל לא מחוץ לבית על מנת שלא להרוס את ההפתעה.

אמנים שיעשו שמח לילדים

אחרי שרכשתם את כל החומרים לקישוט הבית הגיע הזמן לחלק השני והלא פחות חשוב עבור הפעלות ליום הולדת. הפעלות לימי הולדתבמקרה הזה חשוב להקפיד לבחור אמנים מתאימים לקונספט הקרקסי.

קוסם – מופע אשליות הוא משהו שתמיד ירתק גם מבוגרים וגם ילדים אליו. במקביל לקסמים שכולם אוהבים חשוב שיהיו לו משהו מקורי ומעניין. כזה שלאו דווקא מצפים לו. רצוי לבדוק קטעים מהמופע שלו דרך ערוץ היוטיוב או לבקש להיות נוכחים באחד המופעים.

להטוטן – אם יום ההולדת מתרחש לקראת חג החנוכה – כדאי לוודא שהוא מקצוע גם בלהטוטי אש. כמו כן, רצוי שהמופע לא יהיה פרונטאלי בלבד אלא גם יכלול סדנת להטוטנות.

ליצן – אמן מהסוג הזה הוא אחד האייקונים הכי ידועים של הקרקס אבל הוא לא יתאים לכל גיל ולכן זה תלוי בבן כמה ילד שלהם. רצוי שליצן יהיה גם זה שמפעיל את האירוע ויגיע עם פעילויות מוכנות לילדים.

לסיכום, ארגון והפקת ימי הולדת דורשים מעט חשיבה ויצירתיות, הם לא חייבים להכביד כלכלית עם מחשבה תחילה והכנה נכונה. צריכים עזרה בהפקת יום ההולדת של הילדים? צרו קשר ותקבלו עד 5 הצעות מחיר מאנשי מקצוע מובילים שיודעים לעשות הרבה שמח לילדים החוגגים יומולדת בכל גיל. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *