יום הולדת שמח

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

יום הולדת הוא ללא ספק יום מיוחד, בייחוד עבור הילדים הקטנים שמחכים לו בכיליון עיניים בכל ימות השנה. יום הולדת הוא סיבה למסיבה. לא רק משום שאנו מציינים את היום החשוב שבו נולד העולל שלנו, אלא גם מפני שזוהי הזדמנות לחגוג אירוע מהנה ומגבש עם החברים לכיתה, לגן או עם המשפחה המורחבת.

אירוע "פשוט" כמו יום הולדת מזמן לנו אפשרות ללכד את כל המשפחה, להזמין את כל המכרים ולחגוג יחד זמן איכות של כמה שעות טובות סביב אירוע מרגש במיוחד – יום הולדת.

הורים וילדים כאחד נרגשים ומתרגשים נוכח יום ההולדת התקרב של הבן או של הבת, והפקת יום ההולדת מתחילה כבר כמה חודשים לפני היום הגדול. נוכח האפשרויות הרבות שמוצעות כיום לכל מי שמעוניין לחגוג יום הולדת מושקע ומיוחד, מצאנו לנכון להציע כמה טיפים חשובים לקראת ההכנות ליום הגדול.

רעיונות ליום הולדת

הפקת ימי הולדת משתנה על פי גיל הילדים, החוגגים. להלן רעיונות ליום הולדת קונספט מעניין לפי פילוח גילאים –

  • יומולדת לגיל 1-3 – לילדים רכים בני שנה עד שלוש שנים נתכנן הפקת יום הולדת צנועה יותר, שהעיקר בה יהיה האווירה המשפחתית. ניתן ליצור מתחם ג'ימבורי מהנה שהקטנטנים יוכלו לבלות ולזחול בו בהנאה. ניתן להזמין הפעלה פשוטה וקצרה שבה יוכלו הקטנטנים ליהנות מהצגת בובות קלילה, שעת סיפור או כל דבר בסגנון שמתאים לילדים קטנים.
  • יומולדת לגיל 4 ומעלה – בגילאי ארבע ומעלה נוכל כבר לתכנן הפקה מושקעת יותר עם כיבוד מגוון, הפעלה מורכבת יותר כמו קוסם, ליצן, תיאטרון בובות והפעלות יצירה למיניהן שישלבו גם את הילדים. ימי הולדת בגילאים אלו יכולים לכלול גם ממד חברתי שבו נעניק לילדים הזדמנות לבלות זה עם זה וליהנות ממשחקי תחרות או משחקי חברה שונים.
  • רעיונות לבת מצווה \ בר מצווה – עבור ילדים בוגרים יותר בואכה גיל בת או בר המצווה נוכל להציע הפעלות מורכבות יותר כמו למשל מופעי סטנד אפ, סדנאות אפיה ובישול, סדנאות רדיו, קולנוע ועוד כיד הדמיון. בגיל זה נוכל לבחור תוכן מותאם ליום הולדת לבנים או יום הולדת לבנות, בהתאם לקהל היעד.

 

הפעלות לימי הולדת

שוק ימי ההולדת מציע להורים כיום מבחר עצום של הפעלות שונות לגילאים שונים ולנו ההורים נותר רק לבחור פעילות מותאמת גיל וההעדפה של הילד או הילדה. משום שאנו מכירים היטב את ילדינו, עלינו להפקיד לבחור הפעלה שתתאים להם ובמקרה שמדובר על ילדים בוגרים נוכל להתייעץ עמם ולקבל החלטה משותפת. סוג ההפעלה שנבחר תכתיב גם את המקום שבו יתקיים יום ההולדת. זה יכול להיות במשחקייה, דירת יוקרה, פארק מחוץ לבית, אולם ספורט או באולינג, הכל על פי הפעילות שנבחר. בבחירת המקום יש לקחת בחשבון גם את נושא הנגישות ונוחות ההגעה למקום, מרחב נוח שיכול לאכלס את כל הילדים, שירותים ומים זורמים בקרבת מקום ועוד.

תכנון יום הולדת אינו דבר מורכב ונוכח המבחר הרב של הפעלות ומקומות לקיים בהם את החגיגה נראה כי ניתן ליצור מסיבה נעימה ומהנה לכולם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *