אולמות אירועים מומלצים ומחירים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אולמות אירועים השוואת מחירים ובדיקת פרטים חשובים

אם אתם מחשפים אולם אירועים, מגיע לכם מזל טוב! חגיגת אירוע היא תמיד לציון רגע משמח ומאושר בחיים: הולדת הבן/ הבת, חגיגת בר/ בת המצווה, חתונה המתקרבת וכל סיבה אחרת המצריכה מכם חיפוש אחר אולם אירועיםהאולם המתאים ביותר לסגנון האירוע שלכם! עריכת אירוע זוהי הוצאה כספית לא קטנה כלל, גם כאשר מדובר באירוע קטן מצומצם, ולכן חשוב לקחת בחשבון מספר מאפיינים חשובים שאין להתפשר עליהם בעת בחירת אולם אירועים.

בחירת אולם אירועים, מתחילים

להלן מספר נקודות אשר מומלץ לבחון בעת בחירת האולם לאירוע החשוב שלכם:

1. רישיון עסק – רישיון עסק הוא המאפיין הראשון לבדיקה. ברגע שאולם מציין כי ישנו רישיון עסק בתוקף, אפשר להמשיך את הדיון, לשאול את כל השאלות ולקבל מענה. ברגע שלאולם או גן אירועים אין רישיון עסק מוטב שלא לסגור שום עסקה, כיוון שאין לדעת מה יצפה העתיד, מה שהופך את העסקה ללא יציבה ולא בטוחה.

2. גודל האולם – לגודל האולם חשיבות גדולה על מראה האירוע ואיכותו ולכן חשוב לבחור אולם המכיל את כמות המוזמנים שלכם בדיוק. למשל, אם מדובר באירוע המונה 700 מוזמנים, חשוב שגם גודל האולם עצמו יכול את הכמות, אחרת כולם יסבלו מצפיפות וחוסר נוחות. לחילופין, כאשר מדובר בכ- 200 מוזמנים חשוב לסגור אולם אירועים קטן יותר, אחרת רחבת הריקודים הגדולה תראה ריקה מאנשים. יחד עם זאת, גם אם אתם די נעולים על אולם גדול ביחס למוזמנים, ניתן לסדר ולעצב את המקום בצורה כזו שתטשטש את המרחב.

3. מחיר המנה – עלו המנה היא ללא ספק חשובה ואף עבור רבים מהווה גורם החלטה. אם אולם האירועים עונה על כל דרישותיכם אך גובה עלות מנה בודדת גבוהה מהרגיל, בדקו האם יש מקום לצמצומים מסביב כך שתוכלו לאפשר את עלות המנה. במידה ואין אפשרות, תוכלו לבדוק עוד מספר אולמות אירועים באותו האזור טרם קבלת ההחלטות.

4. מיקום נוח – כאשר מחפשים אולם, יש לקחת בחשבון כי ישנם המון מוזמנים שצריך להתחשב בהם. מומלץ לבחור אולם מבין כמה אולמות אירועים הנמצאים באזור נוח לרוב המוזמנים, הרי בכל זאת מגיעים לחגוג ולשמוח אתנו לאחר יום עבודה ארוך, סידורים שונים וכמובן שיש להם עוד דרך חזרה.

5. שירותים נוספים שמעניק המקום – על השירותים הנוספים לרוב שוכחים לשאול כיוון שעל פניו נראה שסגרנו את הפרטים החשובים ביותר כגון עלות המנה, התאריך וכדומה. יש לציין כי השירותים הנוספים חשובים לא פחות ואף הכרחיים: שירותי חנייה מסודרים, שירותי אבטחה ושירותי ניקיון במשך כל זמן האירוע. שלושה פרמטרים אלו הופכים את האירוע לנוח יותר עבור כל המוזמנים: ראשית, גם דאגו להם לחנייה מסודרת ומכוונים אותם למקומות הפנויים, גם הם מרגישים כי הם יכולים ליהנות בלב שקט כיוון שיש מי ששומר עליהם בחוץ וכמו כן בעת הצורך הם נכנסים לבית שימוש נקי ומבושם.

לסיכום, בחירת מיקום לחגיגה שלכם צריכה להתבצע במחשבה תחילה תוך כדי בדיקת כל הפרטים, הקטנים כגדולים. אירוע מוצלח הוא אירוע שתוכנן בקפידה, והעיקר שיהיה בשעה טובה!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *