מסיבת בריכה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מסיבת רווקים בעבר לא הייתה חלק בלתי נפרד מארגוני החתונה, כמה ימים לפני היום המיוחל היו נפגשים בבר, או בבית החתן וחבריו הטובים ומרימים כוסית לרגל המאורע. מקובל היה בשלב מסוים להזמין חשפנית או שתיים ובכך תמו החגיגות. בחלוף השנים מסיבות רווקים הפכו לאירוע אותו מתכננים מבעוד מועד, ערב מושקע בו השמיים הם הגבול. בחיפושים אחר מסיבת רווקים מקורית ומשחררת החלו להיתקל במושג מסיבת בריכה. הקונוטציה הראשונה שעולה היא בריכה בה נמצאים כל החברים ולצידם אנשים זרים רבים שפשוט שוחים. אולם לא כך הם פני הדברים, מסיבת בריכה מציעה עולם ומלואו וכל שצריך הוא פשוט לקפוץ למים.

השאלה המתבקשת כרגע היא מה הופך מסיבת בריכה לקנדידטית עבור מסיבת רווקים?

ראשית חשוב לדעת כי מסיבת בריכה לא בהכרח חייבת להתקיים בבריכה המונית, כיום ניתן לשכור וילה באזור המרכז מתובלת בבריכה גדולה שכל כולה מוקדשת רק לחוגגים. מי אמר שמסיבת בריכה חייבת להתקיים ביום? את הוילה ניתן לשכור לערב, לילה ויום וכך להנות ממסיבת בריכה לאור ירח או בצילה של שמש. לאחר שנמצאה הוילה עם הבריכה המיוחלת או בריכה אותה משכירים רק לאירוע, אפשר להתחיל לתכנן.

מסיבת בריכה מוצלחת צריכה לכלול מספר משתנים קריטיים:

  • מוזיקה שתרומם את האווירה, מתחילים במוזיקה רגועה ולאט לאט מעלים את הדציבלים, ניתן ללכת צעד אחד קדימה ולשכור די ג'י שיהפוך את מסיבת הבריכה למסיבת ריקודים משחררת. או לחילופין לתבל בלהקה איכותית.
  • אביזרים נלווים בריכה לא יכולה להיות ללא מזרוני ים, גלגלים, אבובים, מצופים, סירות קטנות עם או בלי משוטים, גלשנים קטנים.
  • תאורה באם מדובר במסיבת בריכה לילית לתאורה יש תפקיד חשוב ובעיקר שתהיה צבעונית.
  • אוכל ואלכוהול רבותיי מסיבת בריכה איכותית חייבת לכלול אוכל והרבה, בשרים למינם, על האש,בצקים מהטאבון ושאר ירקות. לצד כל אלה אלכוהול קליל, ליקרים, שייקים, קוקטליים מרעננים, בירות ויין.
  • משחקים מסיבת רווקים בבריכה לא תהיה מושלמת ללא משחקים, כדורעף מים, משחקי מים למינם, מתנפחים, תחרויות.
  • הפעלות הן הדובדבן שבקצפת במסיבת בריכה, קיימות אפשרויות רבות קריוקי משעשע הכולל את כל האביזרים הדרושים, במה קטנה, מיקרופון, מערכת הגברה והכי חשוב בזה אחר זה יעלו חברי החתן וינסו את מזלם למול המיקרופון. עמדות מסאז' בהן יוכל כל אורח להתענג ולזכות במסאז' מפנק בכל חלקי גופו. אגף משחקים הכולל שולחן פינג פונג, סנוקר, פוקר, מטקות. חשפניות גם כן יכולות לתבל את האוירה, ואם כבר בבגד ים שופע הרי זה משובח.

לאחר כל זה ניתן להבין כי מסיבות רווקים המשלבות מסיבת בריכה הן אולטימטיביות, מומלץ לפנות לחברת הפקות שתארגן את כל הנדרש, להן יש את כל האמצעים, הידע והניסיון להפוך אותה לבלתי נשכחת ומארגן המסיבה ישאר ללא כאבי ראש רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *