מועדונים לבת מצווה – מה חשוב לבדוק?

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

בנות בת מצווה רבות מעדיפות כיום לחגוג את האירוע במועדון ריקודים. עקב הביקוש הרב, קיים מבחר גדול ומגוון של מועדונים המקיימים את חגיגת בת המצווה עם החברות ובני המשפחה.

מועדונים לבת מצווה – בדקו את הקנקן ומה שבתוכו

ישנם סוגים שונים של מועדונים לבת מצווה בהם תוכלו לחגוג ולהינות. להלן הגורמים העיקריים שכדאי להתחשב בהם: ראשית חשוב למצוא מועדון שקרוב לאזור מגוריכם על מנת להקל על חברותיה של הנערה ובני משפחתן שמסיעים אותן. שנית, חשוב שהמועדון יהיה ממוקם באזור נאות בעיר, וכן במקום מואר, מרכזי ומסודר עם חנייה. אחרי שמצאתם מועדון קרוב באזור ידידותי, בדקו את מראה המועדון מבפנים. בוודאי תרצו מועדון נקי, מאובזר ומצויד בציוד חדיש ועדכני, עם שירותים נקיים ותקינים, אזורי ישיבה נוחים ופינות ישיבה שאינן אפלות מדי. כמו כן, בדקו שהצוות במקום הינו צוות בוגר ואחראי שיתנהג באדיבות לילדים.

בת מצווה במועדונים – מה הם מציעים ?

מסיבות בת מצווה במועדונים מהוות תחום התופס תאוצה בעשור האחרון. לפני שאתם בוחרים מקום ערכו סקר שוק, השוו מחירים ובדקו אילו אטרקציות קיימות בענף. מועדונים רבים מציעים כיום עסקאות חבילה הכוללות תקליטן המתמחה במוסיקה לבני נוער, צלם, קייטרינג, קישוט המועדון ועוד. מועדונים רבים מאפשרים גם בחירת אטרקציות מיוחדות למסיבת בת המצווה, כגון בובות ענק מרקדות, אפקטים מיוחדים של תאורה ועשן, הקרנת קליפ או צילומים של בעלת השמחה, הפעלות מיוחדות לילדים וכדומה. יש לקחת בחשבון שכל אטראקציה מעלה את מחיר האירוע, אך גם עוזרת להפוך את המסיבה להצלחה מסחררת.

מסיבה במועדון גם עם בני המשפחה

מועדונים רבים לחגיגות בת מצווה ערוכים גם לקלוט קהל מבוגר יותר מבנות שתיים עשרה. במועדונים אלו קיימת פינות ישיבה נוחות, חטיפים קלים וטובים וגם שתייה חריפה. במועדונים אלו אפשר לחגוג את השמחה גם עם קרובי משפחה, ולכן הם חוסכים את הצורך בעריכת מסיבות נפרדות. במידה וילדתכם נרתעת ממבוגרים שיסתובבו ויפריעו לה ולחברותיה, מועדונים רבים מציעים אזורים נפרדים לקהל הצעיר ולבני המשפחה. האזורים לבני המשפחה לרוב מוארים יותר ופחות רועשים. קיימים גם מועדונים דו מפלסיים או בעלי חדרים נפרדים .

אז שיהיה במזל טוב לרגל חגיגת בת המצווה לכם ולביתכם ♥

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *