מסיבת הפתעה למבוגרים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מסיבת הפתעה למבוגרים הינה רעיון מקסים שעלול להסתיים בנסיבות מפתיעות למדי והרבה פחות שמחות. זה נכון אמנם שכולנו אוהבים הפתעות ובכל גיל, אך עם זאת קשה שלא להתעלם מהעובדה שלהפתעות בגיל מבוגר עלולות להיות השלכות בריאותיות ולא מהנעימות שבהן. ימי הולדת למבוגרים באופן כללי הופכים למורכבים יותר עם חלוף הזמן, ולמען האמת גם לבנאליים במובן מסוים, אז איך בכל זאת מארגנים מסיבת יום הולדת למבוגרים שתהיה מפתיעה, מהנה, מרגשת, ולא כוללת את צמד המילים התקף לב?

פיזור רמזים מקדימים

אחת הדרכים לארגונם של ימי הולדת למבוגרים מבלי לגרום להם התקף לב, היא פשוט לצמצם את גורם ההפתעה, ולמרות שרעיון הצמצום קצת מוריד מגודלו של הרגע, אם חושבים על זה לעומק מבינים שזה עדיף. הטכניקה לצמצום גורם ההפתעה היא פשוטה למדי וכוללת תכנון מלא של מסיבת ההפתעה, תוך כדי השארת קצוות פתוחים אשר יעוררו את תשומת הלב של אותו מבוגר. לדוגמא: השארת רשימת קניות אשר מיועדת ליום ההולדת במקום חשוף, פיזור רמזים מקדימים כמו "בקרוב נראה את כל הנכדים… אתה זוכר שיש לך יומולדת?" או עוד כל מיני פעולות אשר ניתן לסכם אותן בארגון הפתעה מרושל. התוצאה: מסיבת הפתעה אמתית ללא סיכונים מיותרים.

הפתעה מדורגת

דרך אחרת לארגון ימי הולדת למבוגרים אשר יפתיעו בדיוק במידה הנכונה, תהיה תכנון הפתעה מדורגת. מה זה אומר? המשמעות היא הפתעה בשלבים, אשר תראה כך:
תחילה ההפתעה תהיה הגעה למקום האירוע, ואם זה בבית מספיקה רק החשיפה לבית מואר אשר מקושט ליום הולדת, בהמשך בני משפחה קרובים יופיעו בהפתעה, וזאת כמובן לאחר שבעלת השמחה קיבלה כוס מים וכיסא. לאחר מכן, יופיעו אורחי בונוס כמו החבר מהילדות או החבר מהצבא, ולבסוף חשיפתה של התוכנית האומנותית המרגשת. התוצאה תהיה מסיבת הפתעה מרגשת, בלי להעלות את לחץ הדם גובהה מדי.

בתכנון ימי הולדת למבוגרים המקוריות וגורם ההפתעה חשובים, אך יחד עם זאת ואפילו יותר, חשובה הבעת הדאגה והאהבה. לכן, אל תקפצו על בעל השמחה בחושך, אל תפתיעו אותו במעבר חצייה, ובטח ובטח שאל תגרמו לו לפתוח את הדלת ולהיתקל בצעקות בכל חברי העבר שלו.

יום הולדת שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *