תאורה והגברה לאירועים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

תאורה והגברה לאירועים שלא שוכחים!

כשבאים לתכנן אירוע ישנם כל כך הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, כל כך הרבה החלטות שונות שיש לקחת ולהחליט, עד כי לפעמים אתם שואלים את עצמכם אם לא עדיף לשכור את שירותיה של חברת הפקות אירועים, שתבצע עבורכם את כל הצעדים והתיאומים שצריך לעשות כדי שהכול יתבצע כמו שצריך בעת האירוע. ישנן החלטות שקשורות יותר לפרטים טכניים קטנים אך יחד עם זאת משמעותיים, כמו למשל תאורה והגברה לאירוע, והחלטות שצריך לקבל בתחילת הדרך, כמו למשל מי יהיה התקליטן, היכן עורכים את האירוע, איזו חברת קייטרינג לקחת והאם זה יהיה בופה או הגשה, איזה אטרקציות להביא, מי יהיה הצלם, מי המאפרת, מעצב השיער, השכרת שמלת כלה אם מדובר בחתונה, ועוד החלטות רבות שצריך לקבל. צריך לסגור הרבה מאוד פרטים, כמו למשל האם המקום עצמו דואג לנתונים כמו תאורה והגברה או שעל התקליטן להביא ציוד הגברה ואולי צריך בנוסף לארגן מישהו נפרד שעוסק בתאורה. ישנן גם חברות שמתמחות באספקטים אלו. אם האירוע שלכם נערך בטבע, סיכוי סביר הוא שתרצו כי חברה אשר מתמחה בתחומים אלו, ויודעת להיערך בהתאם לקראת אירועים בטבע, חברה שתספק לכם שירותים וציוד שאירוע מסוג זה דורש.

אירועים בשטח למה צריך לדאוג

בין הטרנדים השונים שצצים כיום בעולם האירועים, ישנו טרנד של עריכת אירועים בטבע. זה יכול להיות אירוע בים, בפארק, בפרדס פתוח, ועוד מקומות שונים שחלקם מקוריים יותר, חלקם נגישים יותר, חלקם מבודדים יותר וכדומה. תאורה והגברה מהווים אתגר מיוחד במקרים רבים כשהחתונה, בר מצווה, או כל אירוע אחר נערך בטבע. לעיתים יש להביא כבלים מאריכים ועוד כל מיני ציודים נלווים, לפעמים יהיה צורך גם בהבאת גנרטורים. תקליטנים מסוימים ערוכים לעבודה בשטח, ויגיעו מוכנים עם הציוד הנדרש, אחרים יוכלו להמליץ לכם על חברות שיכולות להשכיר לכם את הציוד, להביאו לשטח, לפרוק באמצעות ציוד מיוחד וכדומה. מי שמיומן ומנוסה בתחום, יכול לארגן לכם תאורה והגברה והאירוע יתקתק כמו שצריך, ולכן חשוב ביותר לעבוד עם חברות שאתם יודעים כי הן הפיקו בהצלחה אירועים שכאלו. יכול להיות שהעלויות יהיו גבוהות יותר בגלל כל מיני הפקות מיוחדות שכרוכות בתנאי השטח, במרחק ועוד, אך אם אתם מחפשים להפיק אירוע יוצא דופן, יכול מאוד להיות שהעלויות לא יהוו שיקול, או לפחות לא אחד מכריע.

תכנון ביצועים

כדאי להתייעץ עם מישהו שמומחה לנושאי תאורה והגברה, היות ובתנאי שטח יש צורך בעזרים שלאו דווקא תמצאו באולם, ובאור שיהיה הולם את המקום. כמובן שגם כשמדובר בחתונה שנערכת בגן או באולם, צריך לתת משקל לתחום של תאורה והגברה במיוחד אם אתם רוצים להכניס פרמטרים מיוחדים, כמו להקה שתנגן, ריקוד סלואו חתן כלה ועוד. למשל אם רוצים אפקטים מיוחדים שקשורים לתאורה במהלך הריקוד, אלו דברים שצריך לתכנן מראש עם המקום, עם מי שאחראי על התאורה, ואולי גם לוודא שמביאים אביזרים מיוחדים שאתם רוצים שיהיו במקום. יכול להיות שתשכרו ציוד מחברה חיצונית, היות ובמקום אין אפשרות לאפקטים שרציתם. כדאי גם לברר מראש עם התקליטן שלכם אם יש ברשותו ציוד שמתאים למקום עצמו, ואם לא, אם עליכם לפנות עצמאית לחברה שמשכירה ציוד שכזה, או שהוא ידאג לכך מחברה שמשכירה ציוד תאורה והגברה ויכלול זאת בהוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *