זר מתוק מתנה מקורית לכל אירוע

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

יש מתנות שאף פעם לא נמאסות, כך למשל כשמדובר בשוקולדים. כל אחד אוהב לקבל מתנה מתוקה וטעימה, במיוחד כשיש לה משמעות נוספת, של "חשבתי עליך", "אוהב אותך" וכדומה. עם הזמן נכנסים חידושים בתחומים אלו, כמו למשל השימוש הנרחב בחידוש ושמו זר מתוק. כיום זה הפך לשימוש נפוץ שפופולארי גם כמתנה וגם כקישוט באירועים שונים. זוהי אטרקציה שאומצה על ידי רבים ואפשר להשיגה בקלות, אם כי כדאי להבין שישנם זרים מושקעים יותר ופחות, כאלו אם שוקולדים איכותיים יותר, צבעוניות רבה יותר וכדומה. זר מתוק יכול לשמש כמתנה, למשל לשלוח ליולדת לבית החולים, להעניק לבוס ליום ההולדת, לתת לאמא לכבוד יום האם ועוד. אפשר גם להשתמש בגימיק של זר מתוק כקישוט לשולחנות חתונה, כך שהאורחים יכולים לשבת ו"לקטוף" מפרחי השוקולד או הסוכריות, וליהנות מהם במהלך האירוע.

זר מתוק כמתנה ליולדת

לידה הינה מאורע מרגש מאוד מצד אחד, ומאוד מתיש מצד שני. שלא לדבר על העומס הרגשי שאמא טריה נאלצת להתמודד איתו. מתנות רבות שניתנות ליולדת הן עבור התינוק, ושוכחים שגם לאמא מגיע לקבל תשומת לב אישית, לקבל מתנה שהיא רק בשבילה. דרך מצוינת לתת ליולדת הרגשה שחשבתם רק עליה ושאתם רוצים לתת לה מתנה מפנקת רק עבורה, זה על ידי זר מתוק. אמנם זו לא מתנה שהיא צריכה, ובטח לא משהו פרקטי שהיא ציינה ברשימת המתנות, אבל זו דרך מושלמת להראות את אהבתכם אליה, ולתת לה להרגיש מיוחדת גם אם רק לכמה רגעים. אפשר לבחור מבין כמה סוגים של זר מתוק למשל מבחינת הגדול, אפשר זר קטן וצנוע או זר ענק שיכבד גם אותה וגם את האורחים שמגיעים אליה בימים הראשונים שלאחר הלידה. אפשר לגוון גם מבחינת הממתקים שמשולבים בעץ, למשל אם היא אוהבת יותר שוקולד מריר, שוקולד חלב, פרלינים ממולאים וכדומה.

זר מתוק לקשט את שולחן החג

הגיע תורכם לארח את המשפחה המורחבת בחגים ונמאס לכם מאותם הקישוטים על השולחן בכל פעם. חוץ מזה, אתם רוצים הפעם גם לגוון וקצת להפתיע זר מתוק יכול לעשות את העבודה. תוכלו לשלב בכל מיני פינות של השולחן זרים שכאלה, ולמשוך את עיניהם של האורחים. אלה יתלהבו לא רק מדברי המתיקה שקורצים להם במשך כל הארוחה, אלא גם מהצבעוניות שמתקבלת על ידי שימוש בקישוט מסוג זר מתוק וגם מהמקוריות שלכם. כמובן שתוכלו לוותר על אפקט המקוריות ולאמץ זאת כהרגל, היות וזו אחת הסיבות שהמשפחה שמחה שמגיע תורכם לארח. אפשר לרכוש כמה סוגים ואז בפינה של הגדולים לשים את הזרים עם השוקולד המריר, אצל הילדים את הזרים עם הסוכריות וכדומה. בשלב הקינוח, תוכלו לאפשר לאורחים שלכם להתחיל ולפרק זר מתוק ולחלק את הממתקים בין כולם. התעסקות זו גם היא מהווה חלק מהכיף שבדבר. כדאי שיהיו כמה סוגים של זר מתוק למקרה שכל אחד אוהב סוגים שונים של דברי מתיקה, וכמובן שזה לא סותר את העובדה שישנם עוד קינוחים במקרר, בפריזר, בתנור ובארון, גם אם האחרים פחות אטרקטיביים מהזרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *