מסיבת רווקות במועדון

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אומנם לא צריך סיבה למסיבה אבל זה הרבה יותר כיף כשיש אחת כזו, מסיבת רווקות היא הסיבה   האולטימטיבית לערב בנות מגבש, רווי באלכוהול ובדיחות. ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות בערב הזה דמוי הזמנת סקסולוגית או סדנאות שונות מיוחדות לנשים, אבל אין כמו התחושה הנוסטלגית והשחרור שקיים בריקודים עד אור הבוקר, מסיבת רווקות במועדון יכול להעניק לכן את כל זה ויותר.

כאשר אתן באות לבחור מועדון אתן צריכות לקחת כמה דברים בחשבון, כך מסיבת הרווקות במועדון לא תלך לאבדון (אין כמו משפט בחרוזים כדי להעביר נקודה):

  • מספר הבנות – הסיבה שזה חשוב היא כי כמויות גדולות יכולות להעניק לכן הנחות רבות במועדונים רבים וכל מיני הטבות דמויות אלכוהול מוזל. אם אתן כמות ממש גדולה של בנות שווה אפילו לחפש מועדונים בהם יש חדר פרטי שאתן יכולות לסגור על מנת לקבל פרטיות גמורה (אם זה מה שאתן מחפשות כמובן).
  • לסגור מראש – מסיבת רווקות במועדון זה דבר נפלא, אבל אין משהו יותר מבאס מלהגיע לשם ולגלות שלא מכניסים אתכן. אם אתן סוגרות מראש (גם אם אתן חבורה קטנה יחסית של בנות) אתן מבטיחות לעצמכן ערב מהנה.
  • לברר את סוג המוזיקה – בימים שונים ישנם ליינים שונים של מוזיקה, אם אתן אוהבות מוזיקה שחורה, דאנס או טרנסים את צריכות להתאים את המועדון לצרכים שלכם. בררו איזה מוזיקה יש באיזה יום ולכו לפי זה.
  • אלכוהול – גם אם אתן מקבלות הוזלה או הנחה מסוימת האלכוהול במועדונים הוא יקר, אומנם אתן כבר לא בתיכון אבל רעיון ה"לתדלק" בבית הגיוני במצבים מסוימים. וזכרו, מסיבות רווקות בלי אלכוהול זה כמו פיצה בלי גבינה. נחמד אבל משעמם לאללה.
  • לבדוק האם יש מינימום להזמנה – לפני שאתן מתחילות ל"תדלק" בבית חשוב מאוד לשאול האם יש מינימום הזמנה לאדם או לקבוצה כולה. לא הייתן רוצות להגיע לשם ולגלות שכל אחת צריכה להוציא חמישים שקל לפחות, בעיקר אם דאגתן כבר לשתות בבית.

אחרי שעשיתן את כל הדברים הנ"ל אתן יכולות להיכנס באלגנטיות לשמלה או ג'ינס הורס, לשים נעליים שטוחות (כי באמת שזה לא נוח לרקוד על עקבים) ולצאת לחגוג מסיבת רווקות במועדון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *